Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2011-11-02 00:14:39 följande:
    Skulle lägga upp ett konto på hp, hur bra gick det tro, jo fel kön och det verkar inte gå att ändra på. Som om man inte redan har nog med (trevliga underbara) lesbiska kompisar. Bävar för den dagen då andra förslag kommer.
    Haha....du får skylla på den sena timmen. Behåll det....det kanske kan leda till något kul. Uppdateringar tack!
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:16:39 följande:
    Skulle det inte vara rätt så tråkigt om man hade facit i handen?
    Jo, men ibland när verkligheten blir för jobbig så skulle jag hellre ha det tråkigt och tryggt.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 00:19:06 följande:
    Jo det är typ en dröm att man skulle bli tillsammans med någon annan istället för att bara känna att man gör avkall.
    Varför är det så många som fastnar i den här fällan?
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:24:40 följande:
    Jo, jag är också duktig på att stå för min sak. Men jag hjälper gärna till lite för mycket och då är det lätt att tappar bort sig själv och sina egna intressen.
    Hmm.....ska vi sluta avtal på att sluta upp med de dumheterna? Är du också med på det cosan?
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 00:24:58 följande:
    Testade nät dejting år 2000 för första gången, då var det aftonbladets chatt som gällde, var en minst sagt trist upplevelse, satt något miffo och snackade om sin ryska läkare som gett någon myska rysk medicin mot hennes acne problem. Aldrig mer sa jag efter det. Men men så testade jag lägga upp ett konto på hp nu men det blev lite galet med könet. 
    Det lät ju annorlunda. Mysk rysk medicin ska man nog akta sig för.

Lägg upp ett till konto då....så vi får lite skvaller..

För övrigt kan jag säga att projektet har ännu en friare....så nu tre stycken första kvällen. Inte illa.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:25:07 följande:
    Vad ska du jobba på :)
    Att prioritera mig själv och värdesätta min tid. Du då?
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 00:29:52 följande:
    Ja, och sen när man säger ifrån blir det världens liv. Hur fel och orättvis man är. Själv sitter man med exets P-böter och snällt betalar för att man bara tröttnat på att höra på allt. Lättare jobba ihop 600 kr än att höra dessa satans martyr historier.
    Jo, man ska välja sina krig. Jag betalade en kille en gång 1400 kr för att bli av med honom och slippa hans ältande. Klart det var surt men jag valde ju hellre det än det andra alternativet.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:29:58 följande:
    Jäkligt svårt... men jag ska verkligen försöka  Glad
    BRA!! Jag med ska försöka.

Vet inte om ni har märkt det men av någon anledning så brukar människor belöna människor som är gnälliga och krävande. Jag tror det är för att man är så rädd att ta konflikten.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:35:14 följande:
    Jag får tacka för mig... det var trevligt att prata med dig Lilly11

Jag ska upp tidigt och mjölka kossorna, fan vad det mellanmjölk eller lättmjölk jag skulle tömma idag? Kommer inte ihåg. Jaja... det ger sig... kossorna vet säkert det

God natt på er  Hjärta

Tack detsamma. Var rädd om kossorna.

Natti natti
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:38:58 följande:
    Fan, det var nog bra att jag lämnade ut mitt hp-konto här. För nu har redan tre kvinnor hört av sig och vill leva med mig.
    Där ser man! Grattis!

Jag tar åt mig lite av äran. =) ......eller kanske hela....skulle ju bli mer ego nu....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!