• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:23:31 följande:
    jag bor ju inte i sthlm så det finns ju inte lika många ställen då
    Vad sägs om Tiveden?
  • Anonym (ny)

vart är det??

Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 23:29:27 följande:
    Vad sägs om Tiveden?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:24:09 följande:
    hur kan man få fram deras profil så detaljerat???

Om jag kommer ihåg rätt...
    I den där första rutan du får upp där du kan se alla dina vänner så högerklickar du på hans namn. Då får du upp en liten lista och du klickar då på visa profil Där kan du se vilka vänner han har om han inte har valt inställningar så att de inte syns. Bara för att du inte ser några andra vänner så behöver det alltså inte innebära att dom inte finns där. Men förvånande många har den här profilen helt öppen.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:31:00 följande:
    vart är det??

Sorry. Det var ett skoj. Tiveden ligger mitt i Sverige runt Laxå och Finnerödja. Mellan våra två största sjöar ungefär. Den är känd som em stor vildmark och för att man lätt kommer bort där. Tror inte att du ska dejta i Tiveden. Oskyldig
  • Anonym (ny)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 23:36:32 följande:
    Sorry. Det var ett skoj. Tiveden ligger mitt i Sverige runt Laxå och Finnerödja. Mellan våra två största sjöar ungefär. Den är känd som em stor vildmark och för att man lätt kommer bort där. Tror inte att du ska dejta i Tiveden. Oskyldig
    haha ok. hade ingen aning om vart det var haha nä då vill jag inte dejta där
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:37:57 följande:
    haha ok. hade ingen aning om vart det var haha nä då vill jag inte dejta där

Tror inte det va. ha ha
  • Anonym (ny)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 23:34:45 följande:
    Om jag kommer ihåg rätt...
    I den där första rutan du får upp där du kan se alla dina vänner så högerklickar du på hans namn. Då får du upp en liten lista och du klickar då på visa profil Där kan du se vilka vänner han har om han inte har valt inställningar så att de inte syns. Bara för att du inte ser några andra vänner så behöver det alltså inte innebära att dom inte finns där. Men förvånande många har den här profilen helt öppen.
    haha det var intressant hmm undrar hur man ska tolka denna info jag fick av detta när jag kollade
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 23:28:37 följande:

Välkommen upp. Vi är ju redan på hångelstadiet du och jag.

Skall upp i jobbet snart o du vet var min postlåda bor Flört
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:43:20 följande:
    haha dutan frågade igenet var intressant hmm undrar hur man ska tolka denna info jag fick av detta när jag kollade

Ja det kan ge en del info.

Jag pratade med en kille under två-tre veckor som på eget bevåg bedyrade att han bara ville träffa en enda. Han var annrlunda sa han. Han var inte en kille som alla andra som höll igång flera parallella spår eller träffade tjejer enbart för sex. Jag tog en titt i hans profil och där fanns både lätt klätt, inte klätt alls och eskortdamer. Så jag avslöjaade honom inte genast. Frågade istället vad han letade efter och hur han tyckte att han och jag relaterade till varandra. Fick samma bedyrande igen. Då frågade jag honom varför han i såna fall hade fullt med dessa damer i profilen. Han försökte komma undan med att det bara var kompisar som han samlat på sig genom åren, han hade ju varit singel i två år ändå. Jag sa att jag tyckte att det var knstigt eftersom han hade addat 14 nya kvinnor bara den senaste månaden. Då blockade han mig utan att ge mig någon vidare förklaring. Både på MSN och på sajten. Jag är gasnka glad att jag upptäckte det där.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-17 23:44:56 följande:

Skall upp i jobbet snart o du vet var min postlåda bor Flört

Kunde ju iofs vara kul tt träffas bara för att. (Läs hångla under en buske i Humlegården, men det kan jag ju inte skriva så att alla ser.)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!