• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 00:48:29 följande:
    En trygg man som kan se dig i ögonen och hittar till Olgas efter ett varv i parken *L*
    Det tycker jag låter vääääldigt bra! Skicka en sån till mig så lovar jag att ge dig en jordgubbskyss
    Manlig och trygg, som efter flera varv kan leda mig rätt
  • Anonym (beginner)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 22:38:02 följande:
    men det kanske bara är så enkelt att han jobbar mkt nu o han är trött o helt enkelt inte orkat logga in på msn? han kanske inte lagt ner det utan bara har fokus på annat just nu?
    Ja så enkelt kan det vara. Absolut!

Men ändå, så gör min egen person mig otålig och förundrad över att jag kanske läser in för mycket. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli förälskad i ord. Jag som sagt att förälskelse kommer om personen doftar rätt pga feromoner. Nu är jag förälskad i en okänd man för att vi klickar i samtal. Och visst är hjärnan min erogena zon, men det jag var något jag tänkte hade att göra med doft, syn och relation i kombination.

Jag får se tiden an.
  • Anonym (ny)

Frågade min flirt rakt ut om han hade kontakt med fler osv. visst kan han ljuga men det lilla jag lärt "känna" honom o sådär så tror jag det är sant.
    Han säger att han inte har kontakt med någon mer o han inte skulle ha tid att ha kontakt med fler heller för den delen o det stämmer bra för han jobbar väldigt mkt o har mkt vid sidan av osv. Det känns bra att jag frågade i alla fall.
    Han såg fram emot dejten i morgon så jag hoppas jag vågar ta mig iväg

• Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-18 10:49:09 följande:
    Frågade min flirt rakt ut om han hade kontakt med fler osv. visst kan han ljuga men det lilla jag lärt "känna" honom o sådär så tror jag det är sant.
    Han säger att han inte har kontakt med någon mer o han inte skulle ha tid att ha kontakt med fler heller för den delen o det stämmer bra för han jobbar väldigt mkt o har mkt vid sidan av osv. Det känns bra att jag frågade i alla fall.
    Klart du ska våga att ta dig iväg!!!
    Bättre att gå iväg och dejten bli kass istället för att inte gå och sen undra vad som kunde ha hänt... så schas iväg med dig imorgon! Flört
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-18 10:49:09 följande:

Jag tror att det kommer att bli jättebra.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (beginner) skrev 2011-08-18 06:02:32 följande:
    Ja så enkelt kan det vara. Absolut!

Men ändå, så gör min egen person mig otålig och förundrad över att jag kanske läser in för mycket. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli förälskad i ord. Jag som sagt att förälskelse kommer om personen doftar rätt pga feromoner. Nu är jag förälskad i en okänd man för att vi klickar i samtal. Och visst är hjärnan min erogena zon, men det jag var något jag tänkte hade att göra med doft, syn och relation i kombination.

Jag får se tiden an.

Man ska inte underskatta klicket i hjärnan! Cool

Jag har nu sms'at en del med 41-åringen. Han svarar snabbt, ställer frågor, skämtar mycket å sådär.
    Jag skrev att jag skulle gå och se Bridesmaids igår och då kritiserade han min smak och sa att "om vi ska gå på bio någon gång så väljer JAG film" Så jag tolkar det som att han vill träffa mig igen men han är alldeles för luddig och jag blir frustrerad. Så i mitt senaste sms till honom svarade jag på det han skrivit och så skrev jag "Och du XXX, vill du träffa mig igen ?"

Får se vad han svarar....

• Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-18 10:58:37 följande:
    Klart du ska våga att ta dig iväg!!!
    Bättre att gå iväg och dejten bli kass istället för att inte gå och sen undra vad som kunde ha hänt... så schas iväg med dig imorgon! Flört
    gaaahhh bara några timmar kvar nu Ja det är klart jag måste gå för annars skulle jag som sagt bara undra och dessutom om jag nu vill träffa någon så måste jag ju TRÄFFA dem också lite svårt att ha ett datorförhållande...eller det kan man säkert ha men det är ju inte det jag är ute efter. Jag har hellre aldrig varit med om nån katastrofdate så jag vet inte varför jag är så nervös haha.
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-18 14:32:41 följande:
    Jag tror att det kommer att bli jättebra.
    Tack för peppet! Kommer behöva allt pepp som finns
  • Anonym (ny)

vet att jag är korkad nu men förslag på vad vi kan snacka om. Brukar ALDRIG vara blyg och jag brukar alltid ha nåt att säga haha men OM jag nu får blackout!!! HELP ME!!

• Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-18 16:24:28 följande:
    Jag har nu sms'at en del med 41-åringen. Han svarar snabbt, ställer frågor, skämtar mycket å sådär.
    Jag skrev att jag skulle gå och se Bridesmaids igår och då kritiserade han min smak och sa att "om vi ska gå på bio någon gång så väljer JAG film" Så jag tolkar det som att han vill träffa mig igen men han är alldeles för luddig och jag blir frustrerad. Så i mitt senaste sms till honom svarade jag på det han skrivit och så skrev jag "Och du XXX, vill du träffa mig igen ?"

Får se vad han svarar....

Aaaaaahhhhh... Spännande.
    Jag tror nog at svaret blir posiivt. Han är nog luddig för att inte ge för mycket innan han vet var han har dig. Men nu så.... 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!