Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Här blev det kycklingwok med extra mycket grönsaker + jordnötssås och nudlar.

Hur mycket tvätt har du normalt?
MrC, nu kan jag inte låta bli att tycka till
Vad är det med hennes framgångar inom sin sport som gör att du inte längre tycker att hon är prestigelös? Det är ju snarare du som drar upp det. När du skulle beskriva henne så gjorde du det med några få ord, där en av dom var att hon är fd elit-idrottare.
Att hon varit väldigt duktig på nåt har väl inte med det att göra? Eller har jag nu helt missat innebörden av prestigelös?
Okej tjejer! (och killar?)
Någon som läst 50 shades of grey?
Jag började läsa boken igår när jag skulle sova (mycket korkat) och herre min jesus! Har läst 6 kapitel och är helt...tagen. Jag läääängtar tills jag kommer hem från jobbet så att jag kan fortsätta läsa
Har inte kommit så långt in i boken så det är kanske tidigt att uttala sig men just i detta nu så skulle jag väldigt gärna byta plats med Ana i boken ![]()
Klart ni ska läsa den! Jag har som sagt inte kommit så långt ännu men det jag läst har räckt för att göra mig svag i benen.
Säger som fjäril, det är kanske inte ett litterärt mästerverk med ett vackert språk. Men allvarligt talat är det jävligt skitsamma
Innehållet gör att jag då och då t.o.m kanske skulle stå ut med en särskrivning. Och det säger inte lite ![]()