• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-12-03 17:47:29 följande:
    Samma här i Sollentuna. 10 maskiner körde jag, det slår du nog inte. Flört
    Här blev det kycklingwok med extra mycket grönsaker + jordnötssås och nudlar.
    Kör du 10 maskiner så tvättar du för sällan..
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    MrC skrev 2012-12-03 18:45:19 följande:
    Annars i vanliga fall kör jag två maskiner var 10e dag eller fyra efter 14 dagar. Glad Hur mycket tvätt har du normalt?

Haha, nu är vi inne på de riktigt tunga ämnena! Jag kör 3 maskiner var 10'e dag ungefär.
  • Madida
    MrC skrev 2012-12-03 19:32:19 följande:
    Okay, ja... tungt. Måste du stryka mycket också?
    Jag har en hel del skjortor som ska strykas, det är väl mindre kul.
    Låter tungt att vara du!
    Jag stryker i princip ingenting. Tänker att mitt ansikte är så slätt och fint så det är okej om kläderna är lite skrynkliga Solig 
  • Madida
    lemonina skrev 2012-12-05 19:52:52 följande:
    Såg en så fin kille på jobbet idag Fattar inte vart han kom ifrån, men hoppas på att han jobbar någonstans inom koncernen så att han dyker upp på julfesten på fredag. 

Ska hålla tummen för dig!
  • Madida

MrC, nu kan jag inte låta bli att tycka till

Vad är det med hennes framgångar inom sin sport som gör att du inte längre tycker att hon är prestigelös? Det är ju snarare du som drar upp det. När du skulle beskriva henne så gjorde du det med några få ord, där en av dom var att hon är fd elit-idrottare.
    Att hon varit väldigt duktig på nåt har väl inte med det att göra? Eller har jag nu helt missat innebörden av prestigelös? Solig  

• Madida

Okej tjejer! (och killar?)
    Någon som läst 50 shades of grey?
    Jag började läsa boken igår när jag skulle sova (mycket korkat) och herre min jesus! Har läst 6 kapitel och är helt...tagen. Jag läääängtar tills jag kommer hem från jobbet så att jag kan fortsätta läsa Har inte kommit så långt in i boken så det är kanske tidigt att uttala sig men just i detta nu så skulle jag väldigt gärna byta plats med Ana i boken

• Madida
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-09 09:40:17 följande:
    Madida: Åhh, vänta du bara!! Jag ska precis börja på bok tre... :-P

Haha! Vet egentligen inte om det är en så bra bok att läsa som stackars ensam singeltjej
  • Madida

Klart ni ska läsa den! Jag har som sagt inte kommit så långt ännu men det jag läst har räckt för att göra mig svag i benen.

• Madida

Säger som fjäril, det är kanske inte ett litterärt mästerverk med ett vackert språk. Men allvarligt talat är det jävligt skitsamma Innehållet gör att jag då och då t.o.m kanske skulle stå ut med en särskrivning. Och det säger inte lite

• Madida
    visma1 skrev 2012-12-09 14:56:35 följande:
    Ähh jag lägger energi på att få leva ut mina fantasier istället för att läsa en halvdåligt skriven bok

Och vem sa att man måste välja mellan att läsa boken och leva ut fantasierna? :) Dessutom har jag svårt att tänka att det finns en man som Grey någonstans. Och finns det så lär inte jag råka på honom :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!