Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-10 10:42:04 följande:
    Vågar jag ens berätta hur många dejter jag vart på?Obestämd jag kan inte ens hålla räkningen längre....
    Helst inte? Låt mig leva i min lilla illusion här Tungan ute Och du.. grattis! Många dejter är bra Skrattande
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    starchild81 skrev 2012-01-10 10:47:20 följande:
    Hur kom du in där?  måste man inte ha "ett jämt argt humör" för att bli medlem =)
    Nejdå, "tidvis omöjlig" var grundkriteriet.
  • Smecker
    uniMog skrev 2012-01-10 10:48:22 följande:
    Nu senast: vi kysstes ungefär 30sek efter att han steg in genom dörren, första dejten var hemma hos mig, sex andra (...eller var det tredje?) dejten och jag tror jag räknade oss som par ungefär där.. andra trejde dejten. Vilket iof var typ inom en vecka från att vi träffades första ggn.

Men jag räknar inte direkt oss som stereotypa...   Fast helt ärligt, de jag haft långa förhållanden med har det varit gnistor och fyrverkerier redan första dejten och det har gått väldigt snabbt alltihop.

• Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 10:52:38 följande:
    du får våldgästa mig nästa gång jag ska äta våfflor.
    När var nu våffeldagen igen..
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-10 10:55:49 följande:
    Hmm, på vilket sätt är det bra med många dejter? 
    ...man har roligt? Träffar nytt folk? Ökar chansen att träffa någon? Typ, liksom, nåt sånt?
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-10 11:01:57 följande:
    Typ, liksom. nåt sånt har du rätt i!
    Men det suger allt lite när man är på typ hundrade dejten och inser att man fortfarande inte träffat rätt... haha
    True true.. men samtidigt har du roligt, och en bra mycket större chans att träffa någon än om du inte dejtar?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:10:32 följande:
    Du får kanske tänka efter vad som har kännts fel med de killar du har träffat och söka nya vägar?
    Äh, det är garanterat inget fel på killarna hon träffat, bara att de inte passar tillsammans med just henne. Det är nackdelen med att vara tuff och smart
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:18:12 följande:
    Sa inte att det var fel på dem, vad som har kännts fel, det är stor skillnad
    Är det så noga, egentligen? Fel som fel, man kan ändå inte på förhand veta VAD som kommer kännas fel med en viss kille. Visste man det så skulle man väl inte dejta..?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 11:19:22 följande:
    Det tror jag säkert!!
    Snart kommer du att träffa Han   
    Skall hon på dejt med Han?

• Smecker
    takida skrev 2012-01-10 11:20:59 följande:
    BooYah är helt rätt ute, jag vill ha en kille som kan ta för sig o inte är en toffel. De flesta killar jag träffat är just d. Värsta svärmorsdrömmarna för många men definitivt inte för mig!
    Ja fy fan när det blir så.. Skäms Du kanske inte skall skrämma dem till att bli tofflar? Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!