Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-01-10 08:51:28 följande:
    Kan nog stämma. För när jag tänker efter så har jag hört att många kvinnor känner sig matta efter en natt med honom.
    Måste vara så. Det är förmodligen därför många kvinnor känner sig matta och irriterade efter en dejt med mig. Och har huvudvärk. Mattan var antagligen upp och ner. Måste lära mig att kolla efter noggrannare.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-10 09:23:51 följande:
    Så, återtåget till hp gick smärtfritt, får se om det är värt att vara medlem där alls. Sist var det ingen riktig höjdare så jag vet inte varför man eg utsätter sig igen...Frivilligt dessutom :-P
    Dumgenen som slår till ibland.
    Det är rätt magert där, iaf sådana som är ute efter något seriösare. Fast du siktar ju in dig på det motsatta könet, så det kanske funkar bättre för dig?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 09:31:17 följande:
    blev grymt sugen på våfflor, få bli att åka att köpa ett våffeljärn och göra lite våfflor till lunch med sylt och grädde på
    När man grillar så är den generella regeln att alla som känner lukten är bjudna. Eller borde vara det iaf, om det är någon annan som grillar. Samma regler gäller våfflor, alla som läser om det är bjudna Tungan ute

Fyyyy..
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 09:37:47 följande:
    hihihi man kanske skulle dricka lite varm choklad med grädde till också
    Förvånad Fyyy dig!!
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 09:41:04 följande:
    du kan få komma och äta våfflor och dricka varm choklad en annan dag   nu ser det ut som ett bomnedslag här, på grund av att man snart flyttar
    Som om jag skulle våga.. Tungan ute
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 09:44:56 följande:
    nä det tror jag att du inte gör, jag är ju sååå farlig och elak Demon {#emotions_dlg.djavulsk}
    Eh.. umm.. jag är ganska blyg och försiktig av mig? Oskyldig
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 09:45:30 följande:
    Jag har inga sklett i garderoben iaf
    Klart som fan du inte har, du har ju packat ner dem!
  • Smecker
    etanol skrev 2012-01-10 09:56:29 följande:
    Rätt magert på vett om inte annat...tyvärr. Får joina mensa-klubben istället.
    Jag är redan med i PMS-klubben.. är det några särskilda kriterier för att få gå med i mensa med? Eller är det en sån där hang around-klubb?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 09:53:58 följande:
    var då nånstans i lilltån eller?

Men du får inte avslöja att jag har packat ner dom redan, det är ju vår hemlighet
    Lillfingret med faktiskt, fryser så lätt om det Tungan ute Jaså okej.. skall inte märka upp lådan heller med massa creepy klistermärken Flört
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-10 10:03:02 följande:
    förlåt lillfingret då nä det får du inte göra men det kan du inte heller göra efter som du inte vågar hit

Nä nu blir det att handla våffeljärn Tungan ute
    Sluta prata om våfflor.. Gråter hade ditt hem inte sett ut som fan så hade jag fanimig våldgästat dig bara för våfflorna. Ta mig fan. {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!