Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2012-01-10 01:45:57 följande:
Ok, nu har jag varit borta från tråden i några veckor. Vet inte om jag ska kalla det totyr men jag bestämde fanimig att jag skulle läsa ikapp samtliga sidor, typ 200 var det, hehe. Så NU är jag klar, har inte så mycket tid över så det har blivit lite varje dag
Nu är väl inga vakna längre, men jag kan inte låta bli att hoppa in ändå. Såg diskussionen tidigare idag om att försöka följa några mallar, eller bara vara sig själv. Och det är ju just DET som har varit mitt problem hittills. Jag har gått på en del dejter och varit helt och hållet precis som jag är

Men det är ingen som verkar gilla hur jag är. Killarna blir helt enkelt rädda för mig, på riktigt tror jag
t.om
Den senaste såg så rädd ut att han höll på att skita på sig. Samma sak varje gång. Tycker om mig när vi skriver, tycker om hur jag ser ut, men sen när de träffar mig så ja...blir de väl chockade helt enkelt. Visst jag ÄR jävligt "på" men det är ju sån jag är liksom

Försår inte hur en vuxen man kan bli så jävla rädd för det.
Jag vill INTE ändra på mig, och det tänker jag inte heller göra. Men visst i vissa svaga ögonblick har ju tanken slagit mig att tagga ner lite, men jag är ju inte en "nertaggad" person, haha. Så nu måste jag säga att det var skönt att läsa det ni skrev tidigare idag, bättre att gå på en miljon dejter och bli ratad än att försöka lägga till med nån jävla fasad bara för att få till en andra dejt liksom. Förr eller senare hittar man väl någon som kan ta en för den man är
Vill bara tillägga, trots tortyren efter några timmars läsning att ni har gett mig många kloka ord och funderingar. Tror faktiskt på något konsigt sätt att detta är den absolut bästa tråden i FL:s historia, haha
Vi är inte kloka på ett klokt sätt. Vissa av oss. Mest jag iaf. Om jag får skryta lite faktiskt. Trots att jag är den som dejtar minst av samtliga här