Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha....nu vart jag visst dumpad innan jag ens visste om att personen fanns. Det här damp ner i min mailbox.

Hej
    jag tror att du ska absolut träffa en ny man. vi är olika , visa vill vänta längre och andra vill träffa en ny partner så fort som möjlig. jag vet inte om hur länge är du skild , men jag tror att du har redan tagit ett stort steg.
    ha det skönt fast jag vill inte ha barn

...
    från en 53-åring

• Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 01:17:58 följande:
    Vilket kap du just missat Cool
    Japp, och du har inte ens sett bilden.

Hur ska jag klara ännu en hjärtesorg?

Du då....tacka nej till erbjudanden sådär...
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 01:27:07 följande:
    Attan oxå, du dom verkar värsta pinglan Gråter
    Ja, vem vet....du kanske gick miste om stora kärleken för att du hade dammigt hemma. Vad blir sensmoralen av det?

Hur som helst....Godnatt
  • Lilly11
    Anonym (ny) skrev 2011-11-03 18:47:04 följande:
    fast jag kan nog tycka att t ex "vill du ha barn i framtiden?" är högst relevant eftersom t ex jag som redan har barn träffar en kille som inte vill annat än att ha barn och jag inte vill ha fler...då är det ju liksom meningslöst att ens fortsätta...
    det behöver ju inte betyda att man vill ha barn i morgon liksom
    Det svåra med att ställa frågor tycker jag är att man kanske inte får ett ärligt svar. Jag menar inte att personen ljuger men antingen kan det vara så att personen inte har självinsikt, inte vågar erkänna eller har andra kriterier....
  • Lilly11
    Var egoist och kör på dina villkor tycker jag. Om någon tar illa upp av att du dejtar två samtidgt så får den väl säga till. Men ljuga kanske man inte ska göra.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 20:22:34 följande:
    Hm, ja hade inte folk ljugit som tokar hade de såklart varit dömda till ett evigt singelliv. 
    Säger du så för att du känner dig själv eller andra? =)
  • Lilly11
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-03 21:47:22 följande:
    Så kommer då fredagen och en ny dejt är inplanerad. Denna kvinnan verkar både intelligent och rolig så nu hoppas jag bara att hon är "min" typ.

Vi får väl se efter middagen och någon flaska vin.
    Ha ögonbindel tills du druckit ur vinflaskan så ska du se att det ordnar sig.
  • Lilly11

Godkväll!

Idag har jag haft en produktiv dag. Har hunnit sörja min mamma som dog för ett år sedan idag, slänga på luren åt min dryga syster och gett exet en omgång.

Så nu inväntar jag bara alla drömprinsar som ska komma på sin vita springare och rädda mig. Men de lyser med sin frånvaro. Är det hockey ikväll eller? Eller tornerspel?

• Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-03 23:18:57 följande:
    Det låter inte som du behöver räddas ...
    Nää...kanske omgivningen som behöver räddas från mig...
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-03 23:27:23 följande:
    Har tyvärr bara en hund på 2,6 kilo med lätt anorektiska drag. Tror tyvärr han går sönder om jag försöker rida. 
    Skit samma....är den bara vit så duger det om du tar den under armen
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!