Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Så man ska hänga på McDonalds och vägbyggen......det låter ju spännande....=)

• Lilly11
    Anonym (HP) skrev 2011-11-04 16:08:48 följande:
    Jag ska åka imorgon och vara framme hos honom vid 13 och komma hem på söndag eftermiddag, kommer förmodligen kunna skriva här i tråden vid 17-18 ungefär. Lovar att skriva här när jag kommer hem och gör jag inte det så har det förmodligen hänt något inte alltför bra. 
    Det känns tryggt - då vet vi att nån tjej nånstans har råkat illa ut =)
  • Lilly11

Okej, nu har det pratats om klädstil hit och dit och en fasans massa åsikter har uttryckte. Kan vi säga att det enda rätta vore att dejta utan kläder?

• Lilly11

Hahahaha.....ok, då jag jag genast byta om till sopsäck så att du inte kan analysera min klädsel....eller vad trodde du att jag menade? =)

• Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-05 20:51:53 följande:
    Hmm, va? Ja just det, det var DET jag menade. Du trodde väl inte nått annat? Flört
    Jag kom att tänka på att du kanske menade fisknät...
  • Lilly11

Undrar om man kan dra några slutsatser av om man har brun pappsäck eller svart plastsäck?

• Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-05 21:01:21 följande:
    Brun = Vänster
    Svart plast = kinky 
    Haha....men om man vore vänster och kinky då? Två påsar?

Höger och okinky?
  • Lilly11
    floya skrev 2011-11-14 14:18:13 följande:
    Funderar på att ha som mål med tio dejter med lika många killar innan nyår? Bara för att vidga mina vyer lite och inte kräva att det ska "klicka" till 110% och man ska snacka ett halvår innan första dejten. Bara ta en fika liksom, och funkar det så funkar det... Vad tror ni?
    Vilken kul idé. Kanske snor den. Eller så kan vi tävla. Flest vinner. =)
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 17:43:59 följande:
    Eller så aktar ni er för det och slipper bli som jag, less, bitter och totalt tappat förtroendet för nätdejtningen Flört
    Det känns bara som om det blir svårare och svårare för var tid och dejt som går i nätdejtningdjungeln.
    Jo, det är nog ett oundvikligt öde att hamna där till slut. Men då kanske det är lika bra att ta tjuren vid hornen och göra pinan kort?
  • Lilly11
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 17:55:55 följande:
    Hehe... jadu, det får du bestämma vad du tror passar dig bäst Drömmer Men du kan ha en poäng där Glad
    =) Kanske tar patent på den.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!