Inlägg från: Lilly11 |Visa alla inlägg
  • Lilly11

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hahaha....precis min typ av humor =)

• Lilly11
    NatalieH skrev 2011-12-30 19:50:30 följande:
    Haha i sommar kanske och väldigt högt upp på stolpen, tar en paus nu i kylan gillar inte den så jag håller mej inomhus :)
    Har du tur så lyser den upp din tillvaro!
  • Lilly11
    Smecker skrev 2011-12-30 20:41:41 följande:
    Jag försökte hitta artikeln om bekräftelseknarkande fruntimmer, men hittade inte den.. ännu en sort som är överrepresenterade på dejtingsidorna
    Haha...de fick visst dra tillbaka den artikeln. Det var bara en myt, en vandringssägen påhittad av en frustrerad och förorättad man.
  • Lilly11
    Smecker skrev 2011-12-30 21:00:38 följande:
    Nejdå.. fast artikelförfattarna blev ju hotade av sexstrejk, stening och annat roligt eftersom de tänkte avslöja väl förborgade hemligheter

Tyvärr, bekräftelseknarkarna är en högst verklig företeelse. Man ser dem aldrig, eftersom de bara gömmer sig bakom skärmen och gottar sig i uppmärksamheten från killar som tror att de skall få komma till  
    Ja, fast sen visade det sig att artikelförfattarna var inbillningssjuka och hade hittat på alltihopa. Män har ju ingen skamgräns för vad de kan hitta på för att tjäna pengar och bli berömda.

Jag har ett alldeles utmärkt exempel på självöverskattning hämtad från en verklig, manlig presentation på en dejtingsajt.

"Tycker att Mac är överlägset PC. Ska besöka NYC i höst (första gången). Bor på Kungsholmen och trivs utmärkt. Målet i höst är att börja springa minst två gånger i veckan, helst tre."

Japp, det var hela presentationen. Haha....VEM kan fastna för en sådan beskrivning?
  • Lilly11

För övrigt så är de där bekräftelseknarkande fruntimren egentligen män som har tråkiga liv.

• Lilly11
    Smecker skrev 2011-12-30 21:27:04 följande:
    Antagligen samma som skrev presentationen
    "Vacker naturligt blond med stora bröst. Tycker om att bli bortskämd, att resa, saker som glittrar och fina middagar. Har du magrutor, bra jobb och fin bil? Hör av dig!"

Tungan ute 
    Kanske vi skulle starta en matchmakingverksamhet? Det verkar ju lovande =)
  • Lilly11
    Smecker skrev 2011-12-30 21:27:40 följande:
    Om vore så väl, det hade jag faktiskt kunnat förstå..
    Som du säkert läste ovan så finns det fler som är på min sida. Ett igenkännande fniss.

Du kan bara aaaana hur mycket falska profiler det finns.....är du rädd att bli avslöjad? Spöke
  • Lilly11
    NatalieH skrev 2011-12-30 21:34:52 följande:
    Haha läste du min presentation eller? haha
    Eller sin egen fejkpresentation Skrattande
  • Lilly11
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-30 22:16:17 följande:
    Snart uppe i 10.000 inlägg. Otroligt!
    Sätt lite fart nu så att vi når 10.000 inlägg innan 2012

Jobba på! Vad är priset för 10000 innan 2012?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!