Inlägg från: bellis79 |Visa alla inlägg
  • bellis79

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-02-09 08:52:02 följande:
    Spännande, men det kommer säkert gå bra.
    Hade önskat att hitta någon slags träning som jag tycker är kul men har inte hittat något
    Vad gillar du för sorts träning? Vilket gym tränar du på?
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-09 09:15:06 följande:
    träningar inget, har testat och gå på gym och spinning och så, men det har inte varit min grej
    Jag kör på Sats, nu finns så många olika pass som verkar roliga även om det inte riktigt är min grej med dans, core etc..
  • bellis79

Vakna med ett ryck, lång dusch o gick runt o sjöng jag och Adele:) o sen brandövning på jobbet o mycket fint o se på.. nu väntar en förhoppningsvis härlig helg med häng med vänner , fest, massa träning o sömn:)
    Känner mig på banan helt enkelt:)

• bellis79

Lång träning o inköp av nya skor o klänning tills ikväll dock osäker om jag kan gå ordentligt i dem ikväll haha

O 2 dejter nästa vv.. Bella är på G:)

• bellis79

Godmorgon:) Bella var verkligen på G igår, trevlig förfest med mycket kul folk o sen utgång o jag vet att bara ett glatt humör o leendet på så kommer man långt, kände mig som en drottning igår o hade mycket killar efter mig. Även om det inte är det som igentligen räknas så var det en seger för mig i min väg o hitta tillbaka till mig själv o känna sig lite fin en kväll iaf..  o lite frukost på sängen fick jag med opps..

Nu bara vila o godis o ingen träning:)

• bellis79
    NatalieH skrev 2012-02-12 14:33:32 följande:
    Skoj att höra
    Kändes lite strange ng minut o vara med ng annan då man vart van vid en annan person men släppte det rätt snabbt haha så jag har gått vidare,är grymt stolt över mig själv:)
  • bellis79

Köpte en cupcake maskin igår, världens onödigaste pryl men så söt o tja det kommer dofta muffins hos mig ikväll om jag orkar engagera mig efter maratonpass på gymmet:)

• bellis79
    Night sky skrev 2012-02-13 14:17:02 följande:
    Du jag har varit på gymmet. Fått ett eget träningsprogram så nu j-a måste jag ta tag i det här och återigen göra det till en rutin i mitt liv!!!

Cupcakemaskin låter gott om inte annat... :-P Men förstår inte hur den fungerar? Foten i munnen 
    Men med en maskin ska väl baket underlätta och då kanske du orkar även efter en långpass på gymmet?  
    Det är en liten maskin som en bakmaskin som du gör en smet o så häller du i 7 små formar o lägger i hop locket o 10 min senare har du färdiga cupcakes.. Du kan använda en ugn så klart men har man gasugn som mig där baka är värdelöst och jag är en sucker för söta saker.. så.. kostade 130 kr på Netto så inga stora pengar o inga stora kakor:)

Borde jobba men oj vad det mailas med massa folk på HP.. mycket roligare idag känner jag..
  • bellis79
    Night sky skrev 2012-02-13 14:46:38 följande:
    Aha då förstår jag! Gasspisar/ugnar är läskiga tycker jag... du gjorde rätt i att köpa en cupcakemaskin!

Fick precis ett meddelande från en tjej på HP... ombyte förnöjer!? Förvånad 
    Haha det har jag med.. förstår ej why.. står inget om 2 sidor i min presentation:)
  • bellis79
    Heidi1 skrev 2012-02-13 16:24:12 följande:
    cupecake är gott Gasspis är toppen, saknar att ha det.
    Älskar spisen hatar ugnen:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!