-
Hahaha eller hur.. vi gjorde det ej när de hade det utan efter ng stund o bara sjuka oss..etanol skrev 2012-01-26 20:58:11 följande:Du får fortsätta härma grannarna, in good spirit liksom
-
Godmorgon!
Ursch gjorde ng dumt igår som jag ångrar o legat o våndas hela natten.
Hade sån panik o saknad igår även om jag vet att han är fel man för mig just nu.. Sände ett mess o skrev att det var en plåga att ej få prata med honom o känna hans lukt o närhet.. o att det är det sista han behövde höra nu iom allt annat men jag var tvungen o skriva det o nu ska jag ta bort ditt nummer helt o du får ta din tid o önskar att ni får löst allt o förlåt för detta mess.
Grrr why will bara gråta men fan får försöka gå till jobb o le o är ej sugen på fest ikväll m kan ej banga min bästa vän som ställer upp o vad ska jag göra, sitta o stirra i väggen efter träningen när jag vet att han är i stan också...för vi kommer ju varken höras o ses.. jag har ej fått svar o förväntar mig ej det heller o behöver ej det , jag ville bara skriva av mig.. -
Hört både och.. men varför ej testa o se?giftgrodan skrev 2012-01-27 11:52:55 följande:finns det nån här som använder badoo? Vad har ni för intryck av den i så fall? Registrerade mig där igår. -
Ja det gör ju det.. känns på något sätt bättre att jag valt o gå ur o att ej blivit dumpad, känner ej de här tankarna varför man ej duger etc..s07 skrev 2012-01-27 12:44:26 följande:Bellis, det går upp o ner som bara den i början, men det lär bli bättre...jag tycker absolut du ska
Gå på fest!!!
Jag satt o tänkte på vår relation o så som det varit på sista tiden vill jag aldrig ha igen med någon.
Fest blir def.. träna o sen festa och imorn fick jag ju komma på tjejfest med:) -
Är du på ditt snällaste humör idag?:)Smecker skrev 2012-01-27 15:14:15 följande:Hade du varit en dam så..
-
Jag måste tänka på ng annat speciellt nu..ulfsas skrev 2012-01-27 15:50:57 följande:Bellis79, lyllo dig som skall gå på fest. Här blir det nog inget av den varan förutom kanske en sväng ner till Garbo på lördagskvällen. Lönehelg ju
Har bokat resa hem till Gbg nästa helg o träffa vänner o familjen ska bli mysigt..
Var länge sen med fest 2 dagar i rad så ska bli skoj.. kul o träffa nya vänner! -
Hahahaa bästa idag..Smecker skrev 2012-01-27 16:04:36 följande:Bra att du varnar så jag kan gömma sönerna
-
Hade en underbar kväll igår, var så nice, förfest där det diskterades lite han jag träffade men sen punkt om det.
Sen ut o dansa, träffa en gammal dejt som var på mig som en igel igår o jag var uppmärksammad av andra, jag bara njöt bara av detta för just det jag behövde.
Fick mess av folk som förstått att jag är singel igen o ingen som jag vill ha kontakt med o det låter konstigt men jag behövde bara få känna att fasiken jag är en bra tjej o det finns hopp o att det är han som missar en bra tjej o jag är lite irriterad att han inte själv kunde förstå att han inte behandlade mig bra o sa ifrån o att han behövde egentid o att det gick så långt att jag fick säga ifrån.
Fick ng minut igår ute då jag tänkte på honom men gick över snabbt o vi dansa hela natten o jag var så glad o i form..
Nu ser jag framemot ikväll:)
-
Det var jättetrevligt o ses! o kul o få skratta av sig lite, underbara vänner du harAnonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-29 17:31:58 följande:Icke! För rätt person är detta högsta vinsten
Ja vi hade jättekul! Riktigt trevlig kväll.
O choklad tror jag att det kan ligga i ditt skafferi:) men du löste säkert det på annat sätt:) -
Saknat lite i helgen men skrev en lång lista men hur jag mått o vad jag inte fått tillbaka etc o att han behandlat mig som en slaskhink , även om det är svårt att sätta sig in hur någon som mår dåligt, agerar så tycker jag ändå att om man är kär i någon och man börjar dra sig undan etc så kanske man kan inse att den andra parten kanske undrar o ej mår så bra av det.
Han har ej hört av sig i helgen och det orkar jag inte ens tänka på..
Har haft en mycket bra helg men 2 roliga fester och utgång, tränat mycket, fixat naglar och pratat mycket med vänner. Har en som ej mår så bra just nu så jag har försökt lägga mitt åt sidan o varit där för henne.
Har nu bokat upp alla helger i februari med fester o annat och det känns skönt.
Har dock ej fixat o träffa mitt gamla kk, han o jag har funderat på att ses imorn men tror det är för tidigt för mig o vill ej dra hit honom om jag inte fixar liksom..känns konstigt o vara med ng annan just nu.. men går la över..