Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Till den nygamla- ja, mitt bästa knep för att inte bli besviken på djten är att inte prata så jättemycket mer än det samtalet ni haft! Ha så skoj!
Sant så sant.. o han ringde nyss o vi har rett ut allt.. han är tokig i mig men är så lessen i sig så han förmår sig ej ng just nu och måste hitta sig själv och få sina barn o må bra.. Synd att det är så o han sa att vi kunde visst forstatt men jag sa nej då hade vi tärt sönder varandra och du hade behövt ändra dig för att jag skulle må bra o det fixar han ej.
Så jag vänder mig om och får tänka att det var en bra tid och jag kommer sakna honom o kännas konstigt att träffa ng annan framöver men jag är en kanon tjej o fick en kille nu och må lite bättre och känna sig lite mer till mods och allt har sin mening på ng sätt.. Jag fick en kanontid ng månader och nästa så kanske det blir for life:)
Lite tårögd men så är det.. ikväll blir det träning o bara egotid och man får försöka , träna, festa, hänga med vänner, träffa nytt folk o satsa på jobb o annat o förhoppningsvis finns det då också en man som också bara lever en gång som kommer på fötterna igen.. vill bara allas bästa..
Var inne på HP o hittade mail från han jag varit med de sista månaderna så de åkte jag kan säga.. Kommer ihåg hur vi mailade o flirtade suck.. men men upp på hästen igen..
Livet är som det är o igår ville jag ej hem för jag visste att en nyckel låg i brevlådan så hängde på gymmet hela kvällen o sen så "glömde" jag ta posten.. Blir tårögd när jag tänker på alla våra dejter o när han sa att han var kär i mig.. men samtidigt så är jag ju realistisk så han är ej en person jag ska ha i mitt liv och han ej i mitt..
Man får försöka tänka på alla roliga dejter man har framför sig istället och alla fester o annat som händer i februari:)
Jag var faktiskt på en singelfest för 6 år sen i Gbg som en kompis drog ihop, jag vägra först, hatar sådan uppstyltade saker men var hur kul som helst o väldigt avslappnande o jag råka få ihop det med värdinnans bror o vi dejtade lite efteråt.. Vi höll det rätt hemligt o var så kul när alla började prata om vilka som träffade varandra den kvällen o jag bara satt o skrattade inombords.. Var helt inne på att han var the one men det var nog bara härlig passionerad kort förälskelse lite som jag haft nu:)
Haft en underbar helg i Gbg och shoppat, vart på Ikea, bio, ätit goda middagar o bara pussat på min systerson.
Mamma fråga mycket om min fd o jag berättade allt och när jag gjorde det så hörde jag mig själv vad jag sa o insåg vilket bra beslut jag tagit.
Har lagt upp en grymt tuff träningsvecka, en fest på lördag o ev en dejt på onsdag och jag kämpar på helt enkelt:)
Ser inte längre det som hopplöst o träffa någon , kanske jag har mognat?
Vet att jag är en bra tjej så gäller bara o träffa någon som inser det och tillsdess så lever jag på den vetskapen själv:)