• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Morriiss
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 10:35:44 följande:

Det är han som är korkad!

håller med... HAN är korkad!

Jag vet att ni har rätt egentligen. Men jag blev verkligen ovanligt nyfiken på denna killen. Såg verkligen fram emot att träffa honom och känna av läget. Känns som om jag blev snuvad vid mållinjen.

Och jag känner mig dum när jag tänker på att jag stod och letade efter bra kläder till kvällen när han skicka sms om att han inte kunde. Dum helt enkelt.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 10:40:15 följande:
    Jag vet att ni har rätt egentligen. Men jag blev verkligen ovanligt nyfiken på denna killen. Såg verkligen fram emot att träffa honom och känna av läget. Känns som om jag blev snuvad vid mållinjen.

Och jag känner mig dum när jag tänker på att jag stod och letade efter bra kläder till kvällen när han skicka sms om att han inte kunde. Dum helt enkelt.

Jag förstår det. Har känt precis samma sak, så jag vet att det är svårt, men försök att vända ditt tänk. En kille som bär sig åt på det sättet. Vill du verkligen vara tillsammans med honom?

Jag tror att man blir besviken dels på ett förlorat hopp (att man känt "något" och så blev det inget) och dels blir besviken på sig själv för att man inte såg signalerna på att det inte var intressant för honom.   
  • Morriiss
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 10:40:15 följande:

Klart du är besviken.... skulle jag oxå vara! Finns fega jävlar överallt tyvärr.... va ist stolt över att du inte va den som fega ur på ett sånt töntigt sätt!

Jag kryssa iaf ner HP... kanske är lite modigare om en stund   
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 10:53:57 följande:
    Jag förstår det. Har känt precis samma sak, så jag vet att det är svårt, men försök att vända ditt tänk. En kille som bär sig åt på det sättet. Vill du verkligen vara tillsammans med honom?

Jag tror att man blir besviken dels på ett förlorat hopp (att man känt "något" och så blev det inget) och dels blir besviken på sig själv för att man inte såg signalerna på att det inte var intressant för honom.   
    Tror jag hade bjudit hem dig på en flaska vin om du hade vett nog att bo i Malmö
    Trevlig att prata med
    (och bara för att det är en nätdejting-tråd vill jag förtydliga att du hade blivit bjuden som vän :-P)
    Morriiss skrev 2011-07-27 10:54:21 följande:
    Klart du är besviken.... skulle jag oxå vara! Finns fega jävlar överallt tyvärr.... va ist stolt över att du inte va den som fega ur på ett sånt töntigt sätt!

Jag kryssa iaf ner HP... kanske är lite modigare om en stund   
    Nej! Fega inte ur nu. HP är kul!
    Hejja hejja!
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Hanna) skrev 2011-07-26 23:59:49 följande:
    Ja, det är en kompis som sagt att jag borde söka hjälp. Han hade samma relationsproblem och sökte faktiskt det och nu har han tjej och är jättelycklig. Men att ta steget och söka hjälp för det är ju jättesvårt - var vänder man sig? Jag vet ju att det är mig det är fel på för jag har träffat toppenkillar, men ändå är det alltid något fel.

Som Veronica Maggio sjöng:

"för lång eller kort eller smal eller bred, vill hitta rätt men ser bara fel"

"ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå - men herregud jag kan få bättre än så".

Hm... :/
    God förmiddag alla i tråden!

Jag känner också så här som du "Hanna" ... varför är det så himla svårt?
    Jag tror inte jag har för höga krav egentligen... men sen hittar jag alltid fel... så jag har nog det trots allt?
    Dissat alla toppenkillar och fallit för de andra som då självfallet inte är nöjda med mig.. jag blir knäpp!!!! 
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 10:57:08 följande:
    Tror jag hade bjudit hem dig på en flaska vin om du hade vett nog att bo i Malmö
    Trevlig att prata med
    (och bara för att det är en nätdejting-tråd vill jag förtydliga att du hade blivit bjuden som vän :-P)

Det hade varit kul. Sitta och dikutera nätdejtingens krångligheter live istället.

Och säg inte det - det kanske skulle bli nåt. Som en sista utväg du vet.  
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 11:13:23 följande:
    Det hade varit kul. Sitta och dikutera nätdejtingens krångligheter live istället.

Och säg inte det - det kanske skulle bli nåt. Som en sista utväg du vet.  
    Haha, ja som en sista utväg är jag beredd att testa
  • Morriiss
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 10:57:46 följande:
    Nej! Fega inte ur nu. HP är kul!
    Hejja hejja!

logga in igen.... men ärligt... jag sitter bara o pustar... jag har nog blivit för kräsen haha

lite OT men exet ringde precis på skyddat nr... hörde hans röst o la på! Ååååååååångest!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!