• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    Morriiss skrev 2011-07-27 11:36:15 följande:

logga in igen.... men ärligt... jag sitter bara o pustar... jag har nog blivit för kräsen haha

lite OT men exet ringde precis på skyddat nr... hörde hans röst o la på! Ååååååååångest!  

Han ska inte störa dig när du raggar på HP. Borde han väl förstå.
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 11:43:14 följande:
  • Morriiss
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 11:43:14 följande:

Garvar.... han har inte hyffs nog att förstå det :-P
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 10:30:08 följande:
    Godmorgon mina solstrålar!

Hoppas ni sovit gott.
    Jag då, är fortf plågad över att han inte hörde av sig igen. Känner mig korkad.
    Du är allt annat än korkad.........men en erfarenhet rikare
    Come on katten - det svänger ju...
    Ernst Hugo skrev 2011-07-27 12:24:13 följande:
    Du är allt annat än korkad.........men en erfarenhet rikare
    {#emotions_dlg.flower} Tack!

Men jag klarar mig utan såna här erfarenheter nu. Det räcker så tack
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 12:54:29 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Tack!

Men jag klarar mig utan såna här erfarenheter nu. Det räcker så tack

Har själv lite ångest nu för hur jag skall säga till gårdagens dejt att det inte slog stjärnor Obestämd
    Ernst Hugo skrev 2011-07-27 13:15:58 följande:
    Har själv lite ångest nu för hur jag skall säga till gårdagens dejt att det inte slog stjärnor Obestämd
    Sånt är verkligen skitjobbigt. Har gjort det några gånger och får sååå dåligt samvete.
    men tänk på att det är det enda rätta och schyssta. Så slipper hon sitta och känna sig som jag :)
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-27 13:15:58 följande:

En otäck klassiker är väl att säga att man tyckte att dejten var trevlig (även om den inte var det) men "jag tror inte att vi passar ihop".

Sen vet vi ju att du är en ful typ som bara dejtar kvinnor för att få en anledning att dricka Guiness.

Själv har jag nu börjat tycka att det är liiiite mycket från Mr Malmö. Han har ringt en gång idag. Sms:at fyra. Nu ska jag iväg och shoppa lite och då tänker jag "glömma" mobilen. Så får vi se hur han reagerar på det. moahahahaha      {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 13:27:03 följande:
    Sånt är verkligen skitjobbigt. Har gjort det några gånger och får sååå dåligt samvete.
    men tänk på att det är det enda rätta och schyssta. Så slipper hon sitta och känna sig som jag :)
    Ähh men jag tror eg att hon märkte det själv så det faller sig nog ganska naturligt när vi hörs på telefon igen.....
  • Anonym (Loser)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 13:31:06 följande:
    En otäck klassiker är väl att säga att man tyckte att dejten var trevlig (även om den inte var det) men "jag tror inte att vi passar ihop".

Sen vet vi ju att du är en ful typ som bara dejtar kvinnor för att få en anledning att dricka Guiness.

Själv har jag nu börjat tycka att det är liiiite mycket från Mr Malmö. Han har ringt en gång idag. Sms:at fyra. Nu ska jag iväg och shoppa lite och då tänker jag "glömma" mobilen. Så får vi se hur han reagerar på det. moahahahaha      {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hehe. Men klart du måste testa hans reaktioner lite, en despo vill väl ingen ha...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!