Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Kikade in på hp, helt still sen i förmiddags, tur det eftersom jag tänkte skutta i säng strax!

• Cocacola
    takida skrev 2012-04-27 00:00:22 följande:
    Nu ska jag sova!! Först jobbade jag i tolv timmar och nu har jag pluggat en massa timmar, imorgon blir det upp tidigt och på det igenKräks
    Slit inte ut dig bara! Men god natt! Ska ockå sova strax, gick ju jättebra att lägga mig tidigt....
    Night sky skrev 2012-04-27 00:12:38 följande:
    Här är en till som måste fortsätta plugga i morgon och som ska lägga sig nu!

Godnatt på alla i tråden må ni drömma sköna drömmar!
    God natt! Ska också ta itu med pluggning i morgon, och jag börjar äntligen få rätsida på mina tankar tror jag. Solig
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-26 23:53:53 följande:
    Fast det är inte alltid så uppskattat vad som kommer ur deras munnar heller.
    Du menar när de har magsjuka? KräksFlört 

Nejdå, men det kan vara otroligt underhållande att lyssna på ibland, och man får höra hur man själv låter och en och annan klok eller mindre klok slutsats. Dottern lärde mig idag att man kan leka hänga gubbe med bara en bokstav, det har jag aldrig tänkt på och det låter kanske inte jätteviktigt heller men det råkar vara något jag tror att jag kan ha rejäl nytta av just nu, kul när man får tips från sina barn haha :P  

Kul att se hur de använder språket också, när de saknar ord för något... Tvålade in dottern idag och hon sa att det kittlades när "under axeln" dvs armhålan. Helt rätt ju... Tidigare nån gång när vi tydligen inte hade fåtölj var vi hemma hos bekanta och hon sa att hon ville sitta i "ensoffan" (vi hade ju två- och tresitssoffa då så jag förtår absolut logiken) och hon pratade en dag och "städsköterskorna" - låter mkt trevligare än lokalvårdare i mina öron men kanske inte i nån rabiat feminists.
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-27 16:52:34 följande:

Jag får ju se om jag är ledig eller inte, jag hoppas det är lite senare på dagen som det är planlagt, jag vet inte tid eller alls ännu Spöke måste.... tvätta och välja kläder. Eller städa hemma. Eller. Eller. *dör*

Vad snälla ni är som säger så fina saker, men jag blir så sjuuuukt osäker på mig själv, tänk om de liksom... bara inte gillar mig. TÄnk tänk tänk. Massa tänk. 

Klart de gillar dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-27 17:00:44 följande:

Sån är jag. Tänker. Och tänker. Och pratar alldeles för mycket troligen, det som är scary är att jag är lite nere i en period där jag kanske inte är lika sprallig och uppåt som annars så det är lite fel i tid egentligen med tanke på humöret, och jag blir alltid extra eftertänksam och blir gärna introvert. Tyst och kanske tråkig?
    Haha, det låter som att du beskriver mig där! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-27 16:57:04 följande:

Tack Solig detta är ju jättestort för mig, för jag tycker sååååhäääär mycket om honom:

|------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------|

liksom gånger hundramiljoner. Och jag har fan aldrig tur i kärlek, jag har aldrig haft det någonsin innan så varför den här gången? Varenda jäkla en jag haft starka känslor för har aldrig känt likadant för mig, jag kände aldrig såhär för min exman, eller något ex.     

Det kanske helt enkelt är din tur nu. Låter underbart iaf! Solig
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-04-27 17:52:23 följande:
    Nu behöver jag lite kramar och värme från er. Nu när jag skulle klä på mig upptäckte jag att jag har bara två par rena kalsonger och strumpor. Det kommer bli kris på söndag för mig. Gråter
    Sorry, du behöver inte värme och kramar. Du behöver tvätta! Skrattande

Men du kan få en kram ändå, bara för att du är du! {#emotions_dlg.flower} 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-27 18:09:03 följande:
    Så då var dagens skörd inhämtad....Så mycket jag vill kommentera..vad ska jag välja?

Ikväll ska jag ha en myskväll med mig själv iallafall,bada ,raka mig (fråga inte var)och måla tånaglarna (fast jag inte har nån karl,de ni;)  Sätta på musik och bara må bra.....äta lite gott..

Ang föräldraträffen för Legacy......Du kan bara vara dig själv..Om de gillar dig eller inte ska du inte göra ngt åt..Det är inte dem som valt dig och tvärtom...Det blir säkert trevligt iallafall...Nervositeten brukar ju släppa efter ett tag när man kännt in varandra...

Madida...vikken kille   Minus.Men jag då som förklarar för killar att jag inte vill träffas bara för sex,eller kk,jag skrämmer iväg dem..(Och guu va bra,då slipper jag dem)...Är inne i det stadiet nu iallafall......

Fredrik du har en skön syn på hur din tjej kan få vara.....

Glädje...handtvätta upp ett par i handfatetFlört

Nu har jag glömt måste backa inläggen..Men jag kan berätta att de mms och sms jag fått som varit konstiga,trodde jag kom från han den där psychokillen jag berättat om....Det har aldrig svarats på dem när jag skrivit och ringt tillbaka men idag så ringde en kompis upp numret....................
    Det var en helt annan person!  En jag bara pratat med på ica ,och träffat ute på gatan  nån gång, visserligen blev det speciellt för vi pratade i ca 40 minuter mellan bröddiskarna ;)       Men nu vet jag att han inte är  riktigt normalstörd.......DödFast han har ett respektabelt arbete. och är en offentlig person....HUA!!!!!!!! 
    Haha! Kommentera alla du vill, så kommer vi närmare inlägg 40000 Flört 

Det låter som du har en skön kväll framför dig, här blir det också rätt lugnt. Mutat ungarna med lite chips och ska faktiskt täda och greja lite för att jag råkar ha lust - det ni! Skrattande 

Sov för övrigt riktigt länge när jag var barnfri, mkt välbehövligt! Skulle ju varit det i natt med med exet har sovit dåligt i natt och det räcker med en natt för honom haha... Men det känns helt ok, saknade ju mina skruttar ju!   Hjärta och får visst barnfritt imorgon natt istället så jag hinner sova i kapp då itället, för det behövs nog en natt till med mkt öm. Ligger ju back ett par månader eller så... Mår iaf tokbra för tillfället men är lite småseg. Känns helt ok det med.

Bra att du vet vem som skickat sms och ringt, även om det inte är så bra i sig. Men det är ju alltid bra att veta vem som ligger bakom lixom.   
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-27 18:54:46 följande:
    The Coke..ja han ringde ju aldrig bara ett sms och 2 mms.med ett telefonnummer som var anonymt.....jag ringde men bara mobilsvar..skrev och frågade vem det var ifrån men inget svar...trodde inte han skulle svara idag när kompisen ringde,men det gjorde han.Känns iallafall bättre att veta.Och nu vet han oxå att jag vet . Så förhoppningsvis stannar det här..

Va skönt med egen tid för dig också....Sova är en bra läkedom för kropp och själ;) Glad

Det hoppas vi!

Japp, det behövs faktiskt ibland Själen mår rätt bra men jag har ont i nacken, musklera på ena sidan och i tummen. Skyller båda på för intensivt mejlande. Behöver nån som skriver och jag dikterar? Haha.. :P  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!