Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-30 23:28:35 följande:

bara jag som typ gick upp 11.30 och har nada planer på att sova?

Planer har jag nog, men det verkar ju helt omöjligt nuförtiden så jag lär nog vara här nån timme till, minst...
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-04-30 23:34:40 följande:
    Pratar om 06.30....
    Jo, men jag har somnar runt 6 flera nätter på sitonde, inte bra när man ska upp typ då, sovit liute men min väckarklocka har ringt innan jag somnat väldigt ofta på sistonde. Inte ett dugg kul. Det får gärna rätta till sig snart. För jag vet inte om jag pallar så mkt längre, men sov ju iaf i förrgår, barnfri och behövde inte upp när jag väl somnat. Samma 2 nätter innan efter ett smått hysteriskt samtal till exet rätt sent kvällen innan. Så jag har uttnyttjat mina två första barnfria nätter väl men undrar vad 17 om händer egentligen? Vill sova normalt igen!!! Skrikandes
  • Cocacola

Vanilla, om du har koll på allt övrigt och det är bra så är det väl helt ok. Hoppas du blir nöjd!

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-01 01:33:19 följande:
    Vad är 250hp+?? Automat är viktigt tycker jag:)

Varför är automat viktigt? Har alltid varit lite anti just det men insett att det också kan ha sina fördelar och går att leva med. Men berätta gärna varför du tycker att det är viktigt?
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-05-01 01:05:02 följande:
    Hemma från dejten, lever och mår bra. Skriver eftersom jag förstår att många av er oroat er och undrat
    Hur gick det då???
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-05-01 01:27:59 följande:

Det var klart över förväntan iaf. Men det kanske beror på att jag inte hade några förväntningar.
    Vi ska iaf ses igen.. 

Är något efter såg jag... Men det låter ju lovande det där!
  • Cocacola

Ah! Bilar och bränslekostnader, nätdejtingtråden är sig lik sen igår! xD

Där har jag iaf en födel med att inte ha min bil för tillfället, jag behöver inte tanka lika mkt nu! Skrattande  Men det skule iaf kännas lite bättre att köra min - för att den är min och jag gillar den och den har en och annan praktisk fördel. Men den jag kör nu har iaf varit min och är inte helt fel den heller iofs. :P

Lite kul också att ingen kommenterade att jag bestämde mig för att inte dejta innan jag fyllt 26, ett av få relevanta inlägg i tråden jag gjort på ett tag! xD :P     

• Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-05-01 16:58:25 följande:
    Det har jag missat, men sen missar jag nog mycket vad alla skriver nu sen jag inte är sjukskriven längre och har pojkvän. När fyller du 26?
    På fredag! Skrattande
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-01 20:55:12 följande:
    Jaha då hörde han inte av sig något mer efter att jag sa att jag vill vänta med att ge ut mitt telefonnummerObestämd Eller också var det för att när han frågar vad som gör mig avtänd hos det manliga könet svarade jag självupptagna killar. Han kanske kände sig träffad.

Ta det lugnt, kan ju komma mejl lite senare också. 

Har dock lite kul åt ditt mejlande haha, men tycker du gör rätt iaf xD

Lycka till!     
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-05-01 20:53:14 följande:

Men då är det ju inga problem.

Haha, nej! Skrattande

Lite kluven över hur jag gör sen dock. Dejta lite, mycket eller inte alls? Obestämd  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!