-
Som jag skrivit tidigare (och som Smecker avvisat bestämt) Jag anser att eftersom jag jobbar med detta, människor som mår dåligt och sådär så borde jag vara bättre på att analysera mig själv. Men det verkar krångligtGlädje58 skrev 2012-02-17 01:09:34 följande:Ja, det där bör du absolut försöka lista ut. Det är ingen idé att göra om samma misstag igen. Men det är säkert svårt att hitta svaret.
-
Fixat!Niklas2k skrev 2012-02-17 01:09:16 följande:Inboxa gärna. -
Jo, jag vet ju det egentligen. Men det är frustrerande.Glädje58 skrev 2012-02-17 01:15:40 följande:Sånt är ingen garanti. Det brukar vara svårast att analysera sig själv -
Sov sött och dröm fina drömmar!Glädje58 skrev 2012-02-17 01:27:48 följande:Tack för en trevlig kväll, jag går och lägger mig nu
God natt med er
-
Vi borde kanske ta en fika och analysera varandraNight sky skrev 2012-02-17 08:12:58 följande:Madida, vi verkar sitta i ganska samma situation. Dessa problem har jag också när jag dejtar
Jag är några år äldre än dig men har inte heller några barn men vill ha... vill gärna träffa rätt så man slipper åka till Danmark.
Men det kan absolut bli realitet för mig om detta håller i sig.
-
Så kul att se att det dyker upp nya här ibland. Vi behöver lite "nytt blod"

-
Det är ju du som envisas med att bo helt galet fel.Night sky skrev 2012-02-17 14:36:24 följande:Gärna.. men du envisas ju med att bo så där lååååååångt bort/ner i landet
Men insikten att jag är för naiv som du säkert läste lite längre upp.. är nog en anledning till att det bara blir fel för mig hela tiden
Går på allt liksom
hehe
Då verkar du klar med din analys egentligen
Jag är dock inte alls naiv, snarare tvärtom så däri ligger inte mitt problem.
-
Måste bara inflika det där med dejting innan separation är klar. Min, högst personliga åsikt, är r att det är smaklöst och respektlöst. Har man levt med en person så pass länge så tycker jag att man kan behanla denna med åtminstone lite mer respekt än vad man gör med en påse hundskit.
Tänkte på det Glädje skrev och det bara vänder sig i magen på mig. Hur förbannat svårt ska det vara att hålla sig lite. Måste man gnugga det i ansiktet på sitt ex?
Visst, man kan kanske bli medlem på en sida och snacka lite men sköt det för guds skull snyggt och informera inte ditt ex.
Mina enkla små åsikter

-
Jag tycker nog att du borde stanna hemma om du inte är frisk. Främst för att du kanske inte vill smitta någon?Legacy skrev 2012-02-17 19:44:15 följande:Det känns mer och mer dömt att jag kommer komma iväg imorgon. Är fortfarande snordålig, somnade förut som en räka typ. Måste ha sett lite speciellt ut

Men ärligt. Jag har fått i mig en halvliter soppa, kan jag fetglömma att orka sätta mig i bilen imorgon eftermiddag? Jag vill ju verkligen åka faktiskt *surar*
-
Säger han nu ja, sen hatar han dig i smyg när han ligger och sover som en räkaLegacy skrev 2012-02-17 19:51:33 följande:Jag har fått okej på att smittas
men jo jag fattar vad du menar, jag lärju inte vara bra till imorgon