(försöker bara få dig att lyssna till ranelids visdomsord om att kvinnan är det främsta könet och att kärlekens mirakel är en kraft som saknar motstycke.)
Prata inte ens om Ranelid. Har alltid tyckt illa om honom och att se honom i Melodifestivalen fick det att vända sig i magen på mig. Att låten gick vidare är skandal! Folk måste suttit hemma med sina bag-in-boxar och sugrör ikväll...
Hittar jag nåt intressant så mailar jag, utan tvekan. Orka sitta och vänta på ett mail.
Likaså när jag är ute, har inga problem att gå fram och bjuda en kille på en öl. Även fast det är rätt bekvämt att sitta i baren, försöka se söt ut och vänta på att någon kanske skulle vilja bjuda mig på nåt att dricka
Klarar inte heller av felstavningar och särskrivningar! De männen går bort direkt! Skönt att höra att det finns fler språkfascister...
Slarvfel har jag inga problem med, sånt gör jag själv lite då och då. Men precis som du skriver, stavfel och särskrivningar är hemska.
Har även stora problem med de som inte kan dela in sina texter i stycken utan skriver allt en en stor fet klump. Gärna utan punkter, eller kanske med punkter men liten bokstav i varje ny mening.
Men jag förstår faktiskt inte- om innehållet verkar ok fö, är särskrivningar o felstavningar verkligen en stor issue för er??
Alla är vi olika och har olika issues. Jag gör säkert nåt som många andra stör sig på.
För mig ÄR det ett stort problem när en människa inte kan skriva ordentligt och det är ytterst sällan som innehållet är intressant från en människa som skriver massa stavfel och särskrivningar.
Och även om det kanske skulle vara det så är det oftast så förbannat jobbigt att läsa så jag kommer missa det intressanta oavsett.
Hur länge har ni varit singlar? Alla har nog skrivit det förr men jag hänger inte med.
Ca 2 år. Längsta jag nånsin varit singel. Sen under denna tiden har man kanske träffat någon i några veckor eller så. Men 2 år sedan senaste längre förhållande.
Kan ni upplysta människor här i tråden hjälpa mig med en sak. Fick ett meddelande där jag bara rakt upp och ner fick frågan om jag är intresserad av "k9"
Vad är det? Låter iof som nåt jag inte vill veta vad det är dock när man får frågan från en 23-åring på Hp...
Men jag tänker inte svara honom och fråga iallafall
Jag som då skulle kunna ses som mest upplyst av alla (????) har ingen aning om vad k9 är.