• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 20:03:02 följande:
    Jo, förvisso.. Får dock lov att tillägga att bland det första han sa när vi skulle gå isrär var att han genast var tvungen att hitta någon annan att ha sex med, och med det menade han direkt - när vi fortfarande bor ihop... Jämfört med mitt trevande nätdejtande känns det som att jag ligger bättre till... Han har dock inte satt sina planer i verket men, men... och jag testar inte nätdejtandet som någon slags hämd, sånt har jag inte tid med.
    Då är han osmaklig i mina ögon. Sånt säger man inte.

Detta är så klart bara mina åsikter. JAG tycker att det är respektlöst och jag förstår inte varför man vill berätta för sin partner att man måste ut och sätta på nån annan, eller varför man berättar att man registrerar sig på en dejtingsida.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym (Tjej27) skrev 2012-02-17 20:17:10 följande:
    Men jag håller i anonymiteten ett tag till, hoppas ni tycker det är OK
    Haha, jag var anonym tills för nån vecka sedan. Du kan vara anonym precis hur länge du vill. Så klart helt okej!
    För nån vecka sedan då så tänkte jag att jag inte såg nån anledning med att vara anonym. Har jag väl startat en tråd får jag ju stå för den. Men jag tror att vissa fortfarande vill kalla mig (Hopplös)

• Madida
    Legacy skrev 2012-02-18 09:07:58 följande:
    Jaha, jag fick ett privat reserverat rum på östras akut. Så vet ni vad jag gör idag. life sucks big time!
    Men usch! Hoppas att det inte är något allvarligt.

Krya på dig! {#emotions_dlg.flower}
  • Madida
    Smecker skrev 2012-02-18 12:46:45 följande:
    Men självklart finns det kontrollfrågor. Den bästa är:

Vad är du ute efter med mig? Knulla mig eller vill du något mer?

Sen kollar du reaktionen noga. Blir de nervösa och säger att nej absolut inte bara knulla, så är de dåliga lögnare och vill bara knulla. Blir de inte nervösa och säger att självklart vill de något mer, så är de riktigt bra lögnare och vill bara knulla.
    Det är minsann tur att du finns. Du gör det så tydligt, klart och enkelt för oss förvirrade själar
  • Madida
    takida skrev 2012-02-18 16:24:07 följande:
    Nu är ju jag en av de i tråden som dejtat allra mest så kanske inte så konstigt att jag hittat en hel hög med killar som vill mer. Men överlag tror jag jag drar till mig såna där perfekta svärmorsdrömmar till killar, fråga mig inte varför för jag har ingen aningObestämd
    Du kan få följa med mig ut och ragga åt mig? Din radar verkar kunna hitta bra män.  Jag kan bjuda på lite popcorn som tack?!
  • Madida
    takida skrev 2012-02-18 17:29:33 följande:
    När du kommer till gbg på trådfesten så kan jag ragga upp en bra man till digFlört
    Men på trådfesten känner jag ju alla redan. Eller känner och känner...
    Eller du ska dra med mig ut i Göteborgsnatten?
  • Madida

På tal om ingenting. Jag stod utomhus innan och en kille gick förbi mig. Så hörde jag att han fick sms. Han tar upp telefonen, stannar, läser smset och går sen vidare. Simultanförmåga, vad är det?

• Madida
    Legacy skrev 2012-02-18 19:06:08 följande:
    Nu har jag fått komma hem, efter en massa dropp och piller. Men nu mår jag väldigt mycket bättre, vätska var behöveligt. De har lyckats pajja en ven ellr nått på ena handen när de inte kunde sticka mig så nu har jag en fetingbula på handen, ser helt mongo ut men men nu är jag hemma iallafall  Solig 
    Skönt att höra att du är hemma och mår bättre. Innan som du som en räka och nu har du fetingbula och ser mongo ut. Ja, ibland får man välja mellan pest eller kolera
  • Madida
    Glädje58 skrev 2012-02-18 19:17:11 följande:
    Vad jag förstår, så ska det finnas några riktigt fina killar som dyker upp  Flört
    Det säger jag absolut ingenting om. Ni är ett par stycken riktigt fina guldklimpar här. Men än så länge har ingen av er sagt att ni vill att jag ska föda era barn och då får jag liksom leta upp någon annan
  • Madida
    Legacy skrev 2012-02-18 19:23:24 följande:
    Hallå eller alla känner knapast alla, jag känner bara ett par ju
    Hallå hallå!

Nej men jag menar att det kommer kanske ingen jätteöverraskning. Sen är här ju inte så väldigt många killar i tråden. Men visst, jag kan ta mig en gruppdejt med Glädje, Smecker (de har inget val..de måste) och nån annan man som kanske känner sig frivillig?!

SEN kan någon dra mig ut i natten!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!