Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

så nu har jag dumpat kk skönt skönt att bli av med han

• Anonym (h)

sååå härligt snart ska jag träffa min dejt

• Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-21 08:22:32 följande:
    åh så mysigt!!! ha det så bra!
    det ska jag allt ha, ska bara få barnen till dagis
  • Anonym (h)
    Anonym (Ny singel) skrev 2011-11-21 13:07:48 följande:
    Data i går han 25 jag 35 han mycket söt och gosig men i dag när vi pratade så tyckte han att min syster var lite sötare Gråter hehe bara ta nya tag och ut och leta igen
    jobbigt läge.
  • Anonym (h)

jag o dejten träffades 20 över nio då kom han in med bussen sen lämnade jag han halv två. Vi har haft väldigt mysigt, varit ute och gått länge och fikat sen var vi en sväng hemma hos mig. varit super mysigt. Så till helgen blir det nog att jag och barnen åker och hälsar på han och hans dotter

• Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-21 15:43:45 följande:
    hur känner du inför det? att introducerar barnen så tidigt? kommer du säga att det är en vän eller kommer du säga som det är?
    kommer säga att det är en vän. det känns ok att presentera barnen så tidigt. han och jag har pratat en del om det att man måste värkligen tänka på vad man säger och gör specielt i början. Bådde han och jag tycker att det är viktigt att barnen tycker om den nya annars finns det inte något att bygga på.

För en och en halv månad sen så fick mina barn träffa sin pappas nya och det har fungerat bra. Men hade jag träffat min dejt i samma veva som deras pappa träffade ny så hade jag inte presenterat han så tidigt, då hade jag avvaktat så det inte hade blivit förmycket för barnen på en gång
  • Anonym (h)

sen om det inte hade kännt så här bra mellan oss så hade jag också avvaktat tills jag var mer säker på hur man kännde för varandra

• Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-21 15:53:44 följande:
    Det kommer hit en dejt på fredag. Jag är galet nervös redan nu.
    lycka till
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 15:55:37 följande:
    Jag ska åka till min pojkvän på fredag kväll och stanna tills på söndag eftermiddag, det ska bli jättekul att ses igen, det är 2 veckor sen nu och det känns som väldigt lång tid. Sen ska vi försöka ses en gång till innan jul, sen åker jag utomlands i en vecka, han ska jobba på nyårsafton + nyårsdagen så det kanske dröjer ett tag innan vi ses sen. Men det känns helt rätt, vet att han är den rätta för mig =) 
    vad härligt hoppas allt kommer gå bra
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-21 17:52:35 följande:
    Hej alla
    Träffade alltså min dejt igår kväll igen, det var så trevligt och urmysigt och bara ååååhhh...
    Idag har vi pratat om att gå på bio ikväll... jag känner mig så glad Skrattande

Kan det tänkas vara så att det verkligen är min tur nu??? 
    va härligt, lycka till, håller tummarna att det är din tur nu
  • Anonym (h)
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:12:25 följande:
    Ni som dejtat några gånger, hur ofta hörs ni av?
    vi är väl lite extra jag o min dejt, vi kan prata två ggr om dagen + lite sms till varandra
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!