Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 08:49:51 följande:
    hihi känns skönt va :) godmorgon förresten!
    godmorgon
    känns skit skönt så jag ska nog allt göra det på en gång
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 08:51:46 följande:
    Jag ser direkt framför mig att man ses en gång så slutar han aldrig höra av sig. Jag har redan TVÅ sånna varav en på mitt företag Foten i munnen fick blocka den killen på facebook tyvärr har han ju jobbchatten.... de på mitt kontor bara garvar, han är 19 och är helt verklighetsfrånkopplad. Att han började hålla på redan när jag var gift säger nog en del om hans mentala mognad
    hehehe skönt att han gör så ni får det roligt på jobbet iaf
  • Anonym (h)

så nu har jag pausat mitt medlemskap på HP sååå gött hoppas att jag slipper att komma ditt igen

• Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:06:22 följande:
    Vill du ha honom jag lovar jag fedexar hoonom på momangen

*packeterar in i tejp*

En skoj grej förresten med en kille som ville ses, just den helgen hade jag (precis som nu) ingen försäkring på bilen för att jag skulle byta försäkringsbolag. Igen *vissel*
     så därav ville jag inte åka dit och ses för min bil är min trygghet. Då berättar han att han säljer försäkringar... inte fasen blev det en billig försäkring så det fick vara
    hihihi hoppas att hans dotter tjatar håll i huvudet på han nu på morgonen om att hon vill träffa mig idag. Hon sa det igår att hon ville det

den var ju bra med att bilen är oförsäkrad hihi
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:07:16 följande:
    ÅÅÅh vad avis jag är då
    mmm det kan jag tänka mig. men snart träffar du säkert en tio poängare oxå
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:14:47 följande:
    Det är jag säker på att jag gör men min vana trogen vill man ju att allt sker nuuuuuu

Jag har varit så bortskämd i livet med en massa tur hela tiden. Förutom då jag haft otur men haha, karma eller något   
    precis man vill ju oftast det att allt ska hända på en gång
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:32:46 följande:
    Kan du hota mig lite så jag tar tag i disken och dammsugandet kanske... jag har maskat sååå länge nu. Robotdammsugaren vägrar lämna sin docka förrän det ser bättre ut. Han är en känslig själ. Kanske ska locka honom med en mobilladdare för de gillar han?

Kul att katterna lyfter av manchetterna också till adventsljusstakarna. Taaaack katter! Demon 

Gav dom en burk majs förut så de har att göra. Förutom demolera mitt ställe då.    
    nu tar du och diskar och dammsuger annars får du inte dejta på två veckor
  • Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-20 09:34:25 följande:
    jag försöker lyssna ordentligt på er nu se till att jag går på känslan och inte försöker tänka så mkt. Har en dejt inplanerad på tisdag med den här killen som verkar väldigt väldigt bra. Han är inte på nåt sätt "ful" som sagt men det har inte "klickat" än men jag tror att jag kanske är lite seg, jag är ju trots allt rätt nyseparerad så jag kanske tar längre tid på mig?? Det kanske inte är så märkligt.
    Jag var ju skeptisk till mitt x också när vi träffades men då var det personligheten jag var skeptisk till och nusåhär i efterhand så skulle jag ju varit ännu mer uppmärksam
    Däremot så har jag sagt åt mig själv nu att ett fint yttre (sällan) ger ett bra inre och att jag ska försöka gå på personligheten och det står jag för fortfarande innerst inne MEN det måste ju finnas attraktion, men det kanske kommer?
    Han har alla kvaliteter jag söker annars!
    tycker också att du ska ge han en chans till och se lycka till
  • Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 09:49:17 följande:
    Spöke nooooooooooooo!!!!!!!!!!!!! Jag som tänkte tvinga mig till en dejt i helgen.
    *springer till köket fort som faaaaan* 
    hihihi
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 09:53:47 följande:
    Hur länge har du träffat den här killen innan du kände att du nu ville ta och pausa ditt medlemskap?
    Har du och dejten pratat om det här med era konton på dejtingsidor? 
    vi började prata med varandra i onsdags och träffades i fredags, vi pratar dagligen i telefonen och det känns så bra. igår sa han till mig att han tänkte ta bort sig från HP.
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 10:18:08 följande:
    Så gott!
    Jag själv är rädd för att skrämma bort killen om jag förtidigt börjar prata om om att pausa dejtingsidan... så jag låter det nog vara ett tag till Tyst
    Skönt för dig att det var han som tog upp saken Glad
    japp skönt det
    racer x3000 skrev 2011-11-20 10:23:56 följande:
    Behöver inte ens fråga den, alla vet ju ändå svaret. Bråka med svärisarna, träna, äta, resa, klättrat i bergen, varit på dyksafari, varit i djungeln och hälsat på apor, byta vätskor, träffa sina vänner och päron och sova..
    precis men sen finns det undan tag också ju
  • Anonym (h)
    etanol skrev 2011-11-20 10:43:13 följande:
    Och så det jäkla gymmet som folk verkar ha tid att bo på...
    mmm dom måste nog sova där annars kan dom ju inte hinna jobba
  • Anonym (h)
    Prisssan skrev 2011-11-20 11:06:00 följande:
    Hej, får jag lov att vara med här? Är väldigt nybliven singel och har gjort mitt första trevande steg ute på dejtingplatser- HP- för att få lite sällskap, någon att maila , prata med så ibland.
    välkommen hit Hoppas att du kommer trivas i vårat sällskap
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!