Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

här e en till relativ nybliven singel, singel sen slutet av maj,

hade varit skoj o börja dejta igen, men e lite orolig över det. har aldrig testat direkt nätdejting, har inte dejtat överhuvudtaget på över 8 år.

• Anonym (h)

måste bli av med lite feghet. vågar ju knappt börja skriva till någon, varit singel i 5 månsder  efter 8 års förhållande

• Anonym (h)

hur snabbt brukar ni date någon som ni har pratat med lite på nätet?

• Anonym (h)

började prata me en kille igår, vi kanske ska ses på fredag o antagligen prata i telefonen ikväll. sååå nervös, första killen jag ska prata o träffa genom nätdate. har inte datetat på över 8½ år. några bra tips?

• Anonym (h)

så nu har jag ringt till killen, första jag har pratat med på telefonen. det gick bra, han verkar vara en trevlig kille. vi ska ses på fredag nervös nervös

• Anonym (h)
    Anonym (e) skrev 2011-10-25 21:10:28 följande:
    Låter precis som jag och jag hade första dejten i lördags! mitt tips är ta ett glas vin innan
    det går inte, jag ska hämta barnen på dagis efteråt, e nog inte lyckat o lukta vin på dagis.
  • Anonym (h)

har ju en dejt på fredag men e rädd att bli tillsammans med fel person igen. mitt ex hade stora alkoholproblem o jag vill absolut inte träffa en till som har missbruksproblem. skit jobbigt, vill ju kunna släppa loss o inte vara misstänksam.

• Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-27 18:49:18 följande:
    jamen skojjar du! jag blev helt häpen fy faaaan. Så om ni hittar en på HP som har värsta söta presentationen som är så pålitlig osv... ja. Kolla här först. Han är 28 i göteborgstrakten.
    tur att det är en 34 åring jag ska träffa imorgon i gbg
  • Anonym (h)

varit på min första dejt idag vi hade det väldigt trevlig o mysigt först gick vi till ett fika o tog var sin kaffe (han betalade så klart) sen gick vi en promenad ute. blev en del pussar o kyssar Skrattande det känndes jätte bra. På måndag när jag e barnledig ska jag hem till han

sicken tur att jag hade väldigt tråkit härom kvällen o regade mig på HP o råkade hitta han där men jag vågade aldrig skriva till han utan han tog det steget

Hoppas att detta ska funka, behöver lite tur o någon som bryr sig om mig

• Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-28 18:53:45 följande:
    fattar inte att alla hittar killar som de kan börja hångla med direkt haha jag har inte ens varit i närheten på mina första dejter haha
    vad tråkit för dig, hoppas att du hittar han snart.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!