Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bli kliad på ryggen eller klia någon på ryggen är mysigt med någon man tycker om

• Anonym (h)

nä nu blir det att sova lite innan jag ska jobba

• Anonym (h)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:50:42 följande:
    Sov gott!
    tack kan behövas
  • Anonym (h)
    Soupy skrev 2011-11-17 23:02:08 följande:
    Vilken dejtingsida är det som gäller bland er ungdomar nu för tiden?

Senast jag var med och spelade var det e-kontakt vill jag minnas men sånt lär ändra sig.  
    jag finns på hp känner inte för att betala
  • Anonym (h)

Började prata med en kille igår eller nä i förrgår nu när jag tittade på klockan, pratade med i en time igår i telfonen o två timmar idag + en massa sms han är så himla härlig och lätt och väldig rolig att prata med. Hoppas att han och jag kan träffas snart, dock bor han 9 mil ifrån mig men men inte så långt som tur är. Ikväll när vi pratade sa han att det känndes som vi hade pratat med varandra i några veckor och inte bara två dagar
    så himla härligt. hoppas att det blir lika härligt och träffa han

• Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:16:59 följande:
    Kors i taket, nu har jag fått en flirt  Glad
    va skoj, lycka till
  • Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:21:25 följande:
    Tack så mycket  Glad  Hoppas ni känner samma sak när ni träffas. Visst är det underbart när det bara flyter på så där i samtalet...
    det är skit härligt. ler bara av att tänka på han helt underbar kännsla som jag bara vill hålla kvar vid.
  • Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:26:43 följande:
    Är han snygg med?
    han ser väldigt söt och gullig ut
  • Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:29:32 följande:
    Hon verkade bekant. Sen upptäckte jag att jag hade mejlat henne för några månader sedan, men fick aldrig nåt svar. Hmmm det verkar som det inte finns något bra på marknaden, så nu duger jag...
    hon kanske behövde lång tid att tänka på om hon skulle svara på mailet elller inte eller så kanske hon höll på att dejta någon just då.
  • Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:32:24 följande:
    Bor han norröver?
    beror ju på hur man ser det, han bor norr om där jag bor. norrman är han oxå
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!