Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2011-12-19 12:09:09 följande:
    Det händer absolut ingenting kan jag lova Glad Om du på något sett missat det så är det enorm skillnad på att vara man och kvinna på nätdejting. Gör du inget som man, har du 0 besök, 0 flirtar och 0 mejl Tungan ute
    Jo men det är nödvändigtvis inte bättre uppenbarligen. Har fått 161 inbox efter att ha varit inaktiv i en vecka och flirtarna orkar jag inte änns gå in på. Men inte ett endaste mail från den enda peson jag vill ha ett ifrånSkrikandes.
  • Vanilla ice queen

Inget svar på mailen än Han jobbar ju så inget konstigt förvisso. Men nu har jag ju bara detta i huvudet och får inte gjort ngt öht här hemma:( Jisses jag brukar inte vara så här!!! Jäkla man som har mig runt lillfingret... Ska försöka konvertera och bli lesbisk!!!

• Vanilla ice queen

Glädje58: Alltså jag tänkte att 3mail/dag blev lite mkt. Drygt att känna att man måste svara hela tiden. Men absolut tystnad var ju inte min tanke...

• Vanilla ice queen

Glädje58: Du är klok du! Jag vet inte varför jag tycker det är mkt. Men jag får avsmak för killar som är för "på". Den här killen gillar jag väldigt mycket och vill inte att han ska hamna i "drygfacket". Nu har han ju verkligen visat att han minsan kan vara svårfångad! Jag hoppas verkligen inte han lagt ner mig bara...

• Vanilla ice queen

Glädje58: Hoppas att mitt väldigt glada och trevliga mail jag skickade lättar upp det iaf! Blir galen varje gång det plingar i inboxen och det är något annat *suck* Well om jag inte får svar i kväll är jag nog rätt körd tyvärr:((

• Vanilla ice queen

Glädje: Hoppas du har rätt! Jag tyckte om honom innan vi sågs och ännu mer efter. Vi har en date inbokad i januari. Hans mail har varit så himmla gulliga innan det blev tyst dessutom. Vi får nog ge upp idiotiska regler och bara köra på om det nu ordnar sig öht!

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2011-12-19 18:04:12 följande:
    Nejdå.. jag skulle en sväng till psykiatrisk slutenvård i utbildande syfte. Stod och väntade på hissen när världens äldre tomte kommer fram. Sandaler (var på vintern), omaka strumpor, kläder vars bäst före-datum var någon gång i början på 70-talet, håret åt alla håll och kanter och muttrar för sig själv. Hissen kommer, mannen går raka vägen in och ställer sig och stirrar in i ett hörn och fortsätter muttra för sig själv. Alla tomte-alarm ringde högt i skallen på mig. Precis när dörrarna skall stängas ser jag en personal komma springande, jag håller hissdörren och han kliver in och hälsar på mig. Vänder sig om till tomten och säger "God morgon, överläkare Andersson".

Ridå. 
    Hahaha låter som psykiatrin i ett nötskal!

Nu blir jag galen! Inget svar på mailet. Nu ger jag upp och skiter i det här! Suck!
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2011-12-19 18:13:24 följande:
    Hold your horses... Under tiden tar du och startar upp dig igen och försöker fungera normalt.
    Jepp det ska jag göra Men det känns skittråkigt och frustrerande. Sen blir jag orolig, tänk om han typ gått och dött!!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!