Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Mm jag vet hur det känns... Jag blir tyst i stället men är i normala fall väldigt pratig och skrattig. Hahaha han kanske får en chock i helgen om jag känner mig mer bekväm och inte blyg;)
Mm jag vet hur det känns... Jag blir tyst i stället men är i normala fall väldigt pratig och skrattig. Hahaha han kanske får en chock i helgen om jag känner mig mer bekväm och inte blyg;)
Glädje58: Åh hoppas du får bra hjälp av medicinen. Har själv ätit SSRI och är mkt nöjd med resultatet:))
Jag kom på bästa uppfinningen
Åh så försvann min smarta text Fuck!
Ok testar igen! Tänk er en datingapp där man lägger in info om vad man söker och om sig själv och när man går förbi någon med samma dating app och matchning så spelar den "love is in the air"!!! Hihihi jag behöver en pojkvän eller sex (helst båda) så jag slipper sitta och tänka en massa;))
Lauroea: Hahaha va?! Vad heter den? Måste ju testas:))
Hopplös: Hahaha gött!!!
Takida: Gud vad kul:))
Hihi undra hur mycket jag änns kommer hinna prata med min date i helgen
Jag kommer flyga på honom redan på flygplatsen *ASG*
Takida: Yes hahaha;)) Har tom erbjudit mig att ta med och sätta PVK och dropp från jobbet så slipper vi gå upp ur sängen öht;)) Nädå det ska bli massor med prat och mys också
Fy vad romantisk jag blivit. Smiskar mig själv på rumpan och skärper till mig lite
Takida: Oh ja det ska jag och tack det samma:))