Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-08-21 22:10:28 följande:
    Precis som jag föreslog. En slav Solig
    Yes! Bra att ha! Flört
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-21 22:19:21 följande:
    Finns många män som går igång på det där. Bara välja och vraka
    Det inns det alldeles säkert, men jag tror inte det är en slav jag vill ha. Det går emot mina grundläggande principer eller något. Är dock som ni märker en smula flexibel där, I do what I have to. Skrattande

För övrigt har jag redan valt Tungan ute
  • Cocacola
    cajsasmamma skrev 2012-08-21 22:17:19 följande:
    Jag ska med skaffa några slavar, en stallslav, en hushållsslav och en slav i sängen  
    Ah, klokt att dela upp sysslorna en aning. Flört
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-21 22:26:41 följande:
    Ja, jag är blond men jag är SJUKT smart.  Och vacker. Vilket kap egentligen  
    Yes you are! Fått nå mer kul mejl?
  • Cocacola

Fröken otydlig passar på att säga att den där Solig för nån dag sen betydde att han hörde av sig igen. Efter 1½ dygn, så det var ju inte särskilt länge egentligen. Det bara kändes så. Tungan ute

Sen var det en (eller kanske 2) klok man som fick mig att reflektera över hur tydlig jag själv varit mot pojken och det kan eventuellt hända att det går att vara tydligare. Oskyldig Har dock gjort något åt det med ett litet sms igår. Typ. Gillar jävligt mycket är helt klart inte lika tydligt som kär och går runt med ett fjantigt leende men det får fan räcka för tillfället. För övrigt ligger det något i det där uttrycket kär och galen men jag tror jag börjar bli mig själv igen, förutom det fjantiga leendet och den trevliga känslan men de kan jag ju behålla.

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-22 08:50:35 följande:
    Hehe.. ja, det berodde ju på stället...
    Hur gick det, hur gick det, hur gick det? Tungan ute
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-22 11:30:16 följande:
    Jag är glad för din skull. Och framför allt för att du inte är någon annan längre.
    Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-22 18:18:04 följande:
    Åh det gick så bra så! Härlig kille det där. Ny träff planerad till i morgonkväll! Drömmer
    Very nice!
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-22 20:27:47 följande:
    Weehoo jag är utbjuden på dejt i morgon Hahaha detta ska bli så jäkla intressant;)

Tell me more! Men det kanske du redan gjort, inte hunnit läsa ikapp än... Lycka till iaf!
  • Cocacola

Back on track och inte lika feg längre. Har meddelat pojkstackarn att jag är kär. Han trodde mig inte. Hur jävla otydlig har jag varit egentligen? SkrattandeTungan ute

• Cocacola
    takida skrev 2012-08-22 22:54:56 följande:
    Fick du någon annan respons från honom då mer än att han inte trodde dig? 
    Jadå, men vet fortfarande inte om han faktiskt fattat att jag menar allvar.
    takida skrev 2012-08-22 22:56:31 följande:
    Tänkte minsann planera in en shoppingdag nästa vecka, verkligen gå loss totalt! Det var riktigt längesen och det är jag fan värdGlad
    Nice!
    Night sky skrev 2012-08-22 23:14:44 följande:
    Tydligen för otydlig! Tungan ute

Man är alltid värd lite shopping!
    Helt klart. Intressant för det har inte undgått övriga i min närhet. xD
    ulfsas skrev 2012-08-23 09:18:56 följande:
    Den vanliga frågan. Hur går det med dejtandet? Flört
    Well, har ingen aning just nu. Jag hoppas på en dejt i morgon men det återstår väl att se om han vill. Än har han inte sett att jag vill så det finns hopp. :P Hur går det själv?
    nu123 skrev 2012-08-23 10:39:42 följande:
    Droppar in o läser en gång i månaden o det ser "ljusare" ut i tråden. Kanske är "sommaren"? :)
    Hur går det för dig då?
    Näckrosen skrev 2012-08-23 10:58:00 följande:
    Jag vet ärligt talat inte om jag är singel eller ej. Men har bestämt mig för att vänta på killen jag "har" och se vad som händer. Tror att vi är tillsammans.
    Jag har försökt att dejta andra under tiden, men känner att jag inte kan släppa in någon och inte tillåta mig bli kär i någon annan. Det sårar både mig och de jag dejtar, så därför får det bli så här...
    Knepigt! Hoppas du blir klokare på det hela snart, och att det är som du tror. Sånt där var klart lättare när man var liten.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!