Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-16 16:35:39 följande:
    Finns det någon som tänker som Smecker? 
    Har killen hört av sig än?
    Ingen aning när det blir av, men när det väl blir så kommer det bli så jäkla bra hångelSkrattande

Haha, näää! xD

Nix, däremot har jag hört av mig igen. Det där med att sitta och vänta är inte min grej. {#emotions_dlg.djavulsk}

Ibland räcker det med att veta att det blir av. Njut som fan av hånglet! Skrattande
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-17 17:48:00 följande:
    Gråter, biljävel....
    Hindrar den dig från att motionera? Eller hjälper dig till lite extra motion kanske... Flört
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-17 16:04:24 följande:
    Vet inte hur det gått men iaf mhbs dator har havererat.

Glädje har jag sett posta i andra trådar så han finns allt.
    Oki, thank you! Glad
  • Cocacola
    visma1 skrev 2012-08-17 16:35:07 följande:
    Sitta och vänta är nog inte mångas grej, är man intresserad av någon är det väl självklart att man vill höras?
    Nej förmodligen inte. Men jag verkligen hatar att vänta.

Jo, visst är det självklart att höras om man är intresserad, men det är lite komplicerat. Tungan ute
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-17 17:23:10 följande:
    Har du fått nåt svar av honom än då colan?

Night sky skrev 2012-08-17 17:58:11 följande:
    Vad är det med hår!!!! Bestämt mig för att ha mitt hår på ett sätt ikväll men samarbetar håret?? Nä, inte! Fan... hur ska jag ha håret nu då!? Suck!!!
    Skulle vara skönt med riktigt kort hår som inte kan jävlas när man ska på dejt! Skrikandes 

Colan fått nåt svar?

Vad har hänt med bilen Racer?

Nä, men han är inte online heller. Lovar att hojta till när han hör av sig.

Mitt hår vill typ aldrig samarbeta, så det har jag gett upp. Är numera nöjd bara det inte ser helt hopplöst ut, vilket det typ inte gör sen senaste frisörbesöket. Blir bättre när det blir längre så några dm till vore inte helt fel.

Dejt snart alltså, med mr fantastisk?

• Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-17 18:08:32 följande:
    Japp, nu får jag motionera oavsett. Kopplingsras eller nått, med hål i växellådan som följd tror jag iaf då jag inte kunnat lyfta upp den och se efter. Men det läckte rejält.
    Aj, aj! Not fun!
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-17 18:28:20 följande:
    Näe, funderar starkt på att dra den till skroten.
    Ibland är det helt klart det vettigaste man kan göra, men inte så kul. Beror ju lite på hur bra den är i övrigt också.

• Cocacola
    MaDa80 skrev 2012-08-17 18:54:48 följande:
    Hallå folket.
    Har reggat mig på HP nu, hur lång tid tar det innan man får napp?
    Haha, det har jag ett exakt svar på. Eller inte. Skrattande

Men det beror väl på om du har någon bra bild/bilder, en bra presentation osv

Gick dock rätt snabbt vill jag minnas, jag hade en rätt kass bild men en helt okej presentation.
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-17 19:11:33 följande:
    I väldigt bra skick, inga anmärkningar när jag besiktigade den för en månad sen. Ja några lampor som var dåliga men inget annat.
    Hmm, säker på skroten då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!