Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NS: Låter inte alls dumt det där, inte alls xD

Smecker: Låter inte som en jätteskön tid att sluta direkt.

• Cocacola

Får mest ur mig svordomar så jag censurerar dem.

Kan han inte bara höra av sig? Typ nu.

• Cocacola
    takida skrev 2012-08-16 01:00:34 följande:
    Hade du hört av dig till honom? Förstår din frustation och hoppas på att han snart hör av sig. 
    Hehe, yes! När jag vet vad jag vill ha brukar jag vara tydlig med det.

Just nu är det dock vänta som gäller. I don´t like that.
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-16 00:56:30 följande:
    Men åh! Vill att du ska få ett svar!
    Mmm, typ nu.
  • Cocacola

Beter mig en smula stört gällande mitt hår efter det där frisörbesöket. Igår tvingade jag först mamma och sen exet att dra fingrarna igenom det och känna och idag 2 av barnen. Kommer nog inte be nån annan dock (som tur är) för det lär ju vara någon som vet hur det brukar kännas. Mitt hår brukar vara helt jävla hopplöst men känns nu helt jäkla underbart.

Frisören begrep sig faktiskt på mitt hår. Hennes jobb förvisso men det är ju inte den första frisören jag varit till. Det blir dock henne jag går till nästa gång, smidigt som attan med 45 mil enkel väg till frissan. xD Nåja passerar ju här och här finns barnvakter så det är ju bra. Men det är allt en bit härifrån med. Jag hoppas ju att jag ändå ska dit och träffa min lilla dejt men eftersom han inte hört av sig så blir det kanske bara frissan då.

Det ser för övrigt ut nästan som vanligt, fast nu är det inte bara långt utan det börjar bli långt och snyggt också.

• Cocacola

Nix, inte ett pip. Det behöver dock inte betyda någonting, har varit lite förvånad om han skulle ha hört av sig nu. Lite koll på hur han funkar har jag hunnit skaffa mig... Tycker dock att jag borde höra något inom det närmaste dygnet. Men tanke på läget kan det säkert gå upp till ca 1 vecka även om han fortfarande är intresserad. Så det är bara att vänta. Eller bara och bara...

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-16 11:31:28 följande:
    Du är lite masochistiskt lagd.
    Hehe, varför tror du det?

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-08-16 11:42:23 följande:
    Och varför skulle han inte ha hört av sig än? Allvarligt, inte höra av sig på en hel vecka fast han är intresserad? Obestämd
    Haha, vet inte om jag kan svar på det utan att skriva ett vääääldigt långt och förklarande inlägg. Men han borde höra av sig inom ca 1 dygn.

Det där med en vecka låter absolut stört jag håller med, men det är de två längsta uppehåll vi haft utan att ha kontakt. Tidigare i somras. Jag tolkade det som att han tappat intresset, speciellt andra gången men där hade jag absolut fel. Hur det är nu vet jag inte. och nej, han beter sig helt klart inte som de flesta andra. Det har han dock inte gjort de senaste 5 månaderna heller så jag förväntar mig inte direkt att han ska börja göra det nu.

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-16 11:43:16 följande:
    Hur mycket det än tar emot, men jag håller med.
    Oj, oj! Det är inte varje dag du håller med någon
  • Cocacola

Haha, var tvungen att kolla när han eg skrev sist och det är fan inte så längesen. 03.04 natten till igår.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!