Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-08-17 21:29:45 följande:
    Sköt hål i växellådan. Motorolja finns det gott om. Troligen svänghjulet som gått i bitar.
    Sköt hål? Förvånad
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-17 22:22:08 följande:
    Här får ni ett tips på en läsvärd bok antingen ni vill eller ejGlad
    Resehandbok för singlar (Liz Tuccillo). En rolig bok om att vara singel och hur man ser på det i olika delar av världen. Många gånger en ren aha upplevelse och stundtals nya infallsvinklar. Säger bara läs den!
    www.adlibris.com/se/product.aspx

36:- i pocket, den slinker nog med nästa gång jag beställer.
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-08-17 22:20:25 följande:
    Och jag ska räkna med att han är så lydig att han kommer bara jag kallar?
    Du får väl testa? Skrattande
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-18 01:31:36 följande:
    Vad är komplicerat? Apropå kryptiskt.
    Kyss

Det där var kryptiskt ja, men allvarligt det är sånt jag inte varken vill eller kan förklara lite snabbt i ett inlägg. Jag försöker inte att medvetet vara kryptisk om allt men jag kan ju välja mellan att faktiskt kunna skriva ibland om killen jag verkligen gillar och få ta att jag ibland blir löjligt kryptisk eller inte skriva om honom alls och bara om annat. Har faktiskt inte skrivit så mkt om honom som du tycks tro, en del på sistone när jag klurat på vad han egentligen vill och så förut när jag undrade om han var knäpp... men inte så mkt emellan. Har mest skrivit om J tror jag och en del andra.

Jag vet att jag fastnat för denna kille, jag vet varför, jag vet att det inte kommer att gå fort fram och jag tycker att det inte gör något så länge han får mig att må toppen under tiden - vilket han för det allra mesta gör. Bara genom att vara sig själv. I know what I want. Vilket jag är tillräckligt säker på och tillräckligt tydlig med för att skrämma pojkstackarn en aning. Klart osmidigt och inte riktigt meningen men samtidigt så kan jag bara vara jag och antingen vill han ha mig precis som jag är eller så vill han inte. Men eftersom jag är helt fantastisk så borde det ju inte vara något problem. Flört
  • Cocacola
    takida skrev 2012-08-18 09:39:44 följande:
    Just nu är ångesten total, det blåser, det regnar och jag gillar inte direkt att bada ens i strålande solsken så vad ska hon då göra idag? Inte bara ta sig ett dopp utan simma 1km i det här jäkla vädretRynkar på näsan

Det enda som driver mig att genomföra loppet nu är känslan jag kommer ha när jag är klar, för då mina vänner kommer jag att vara jäkligt stolt över mig självGlad
    Aj då! Hoppas det är skönt när du väl kommit igång och simma. Lycka till!
  • Cocacola
    Racer x skrev 2012-08-18 08:40:22 följande:
    japp, svänghjulet original är ett tungt elände och går det i delar kan en lös bit gå rakt igenom.

Så köpa nytt kostar nog runt 16000,- med ny koppling och svänghjul. Arbetet kommer så klart till om vi nu inte gör det själv.
    Dyrt, huu... Arbetskostnader låter också jobbigt, skänker en glad tanke till exet för att jag slipper såna. :P
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-18 11:32:55 följande:

Jag förstår att du inte vill eller kan förklara det lite snabbt i ett inlägg. Istället skriver du ett långt inlägg om.. ja.

Om syftet endast är att skriva av dig, utan att någon förutom dig själv skall förstå något, så kan jag se en viss poäng i det. Men då förstår jag även att du inte har något annat egentligt syfte med det du skriver, eftersom du inte vill ha någon relevant input på det, mer än på sin höjd ett allmänt "Lycka till. Typ."Suck!
     Suck!

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-08-19 22:22:55 följande:
    Jag bjuder laget runt.

Den som har anmärkningar kan ta det med chefen för kundtjänsten.

Yes please!
  • Cocacola
    Näckrosen skrev 2012-08-19 22:47:40 följande:
    Jag ska på dejt i morgon! Men för säkerhets skull tar jag en fika hos killkompisen först...
    Hoppas du får en lyckad dejt!
    Madida skrev 2012-08-19 22:54:14 följande:

Haha
    Det gick över förväntan måste jag säga. Han var rolig och nästan mer energisk än jag, hur nu det kan vara möjligt  
    Låter ju toppen!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!