Smecker skrev 2012-08-18 01:31:36 följande:
Vad är komplicerat? Apropå kryptiskt.
Det där var kryptiskt ja, men allvarligt det är sånt jag inte varken vill eller kan förklara lite snabbt i ett inlägg. Jag försöker inte att medvetet vara kryptisk om allt men jag kan ju välja mellan att faktiskt kunna skriva ibland om killen jag verkligen gillar och få ta att jag ibland blir löjligt kryptisk eller inte skriva om honom alls och bara om annat. Har faktiskt inte skrivit så mkt om honom som du tycks tro, en del på sistone när jag klurat på vad han egentligen vill och så förut när jag undrade om han var knäpp... men inte så mkt emellan. Har mest skrivit om J tror jag och en del andra.
Jag vet att jag fastnat för denna kille, jag vet varför, jag vet att det inte kommer att gå fort fram och jag tycker att det inte gör något så länge han får mig att må toppen under tiden - vilket han för det allra mesta gör. Bara genom att vara sig själv. I know what I want. Vilket jag är tillräckligt säker på och tillräckligt tydlig med för att skrämma pojkstackarn en aning. Klart osmidigt och inte riktigt meningen men samtidigt så kan jag bara vara jag och antingen vill han ha mig precis som jag är eller så vill han inte. Men eftersom jag är helt fantastisk så borde det ju inte vara något problem.