Alltså på HP verkar det finnas väldigt många "aktiva" profiler utan någon som helst presentation eller information. Jag har en teori om att detta är spionkonton som används när man inte vill lämna spår efter sin riktiga profil. Stämmer det grabbar?
Jag hade nog tur, hade en väldigt trevlig man i mitt liv men det var inte ett förhållande. Han är musiker med allt vad det innebär och jag gillar att sitta hemma och kura med en bok eller så på kvällarna så det funkade inte på det planet. Men ibland korsades våra vägar. Nu kör jag mer på att bita ihop och härda ut.
Ah vilken lyx. För mig skulle något liknande passa utmärkt. Men det är nog bättre att lära sig härda ut .
Har väl ngn gång 'löst det' med ett ex. Men sen förstod jag att hon var intresserad av mer än sex. Då hon är en underbar person, men vi numera är totalt olika (vi var tillsammans för 20 år sen), så fick jag avbryta då jag inte ville såra henne.
Har också ex. Men är som ditt ex hopplöst "kär" i honom än så det funkar inte riktigt, Därför skulle jag också vilja träffa någon helt annan för att få bort exet .