Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Så här är det.

Jag har inga vänner, och gillar läget även om det känns tomt ibland.

Men så fort man nämner i ett mail att man inte har några så dör kontakten. Ska jag ljuga och säga att jag har en massa vänner för att kontakten ska bestå. Vänner borde väl inte vara det viktigaste!? Jag vill ju få vänner men det är inte så lätt, när man inte känner någon alls.

Sen råkar jag vara ful med.

Är det kört för mig?

Spöke 

• apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-12 19:08:08 följande:
    ähum oj, det kommer en kille hit om en timme Oskyldig eine dejt!

wiho, kvällen räddad! hångel coming my way!   
    Lycka till!!
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-12 19:10:35 följande:
    Gör som jag, mörka att du har vänner eller ta några av mig, jag har en som gårpå anabola och super bort sina hemnycklar jämt hörde jag ett tagen?
    Ha ha ha. Men det känns lite dumt när de frågar vad jag göra på helgerna och de börjar rabbla upp ditten och datten om vänner... Katt Min vän är en katt. Typ.  

Men det där med at man inte har vänner är verkligen en kontaktdödare så vill man slippa någon så kan man ju köra den. 
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-12 19:33:28 följande:
    hahaha mina vänner är fyra katter KattKattKattKatt

men kör bara en ignore på när de babblar och frågar de så näe inget denna helgen eller screw them, det är ju du som är bäst och om de inte gillar vad de ser så byebye!  
    Aaw vad gulligt skrivet

Katter rockar!! {#emotions_dlg.flower}
  • apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-12 19:51:10 följande:
    Söker du vänner i din annons?
    Både och
  • apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-12 19:56:57 följande:
    Är det på en nätdejtingsida?
    Jupp.

Jag är inte den som går ut själv tyvärr. Så nätet är nog mitt enda hopp. Skäms
  • apsolut

Jag fick nästan till det igår. Men av flera olika anledningar passade det sig inte just då. Klockan var mycket, pms var på hög nivå, och ja... Vi hade liksom aldrig träffats innan.  Men herrn skrev några väl valda ord som gjorde mig varm i hela kroppen. Hoppas att det kan bli en liten träff någon gång!

• apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-12 20:08:31 följande:
    Men hur ska det gå till när du är ful?
    Några stjärnor finns det allt som verkar gilla min insida, som tur är!
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 10:05:31 följande:
    Glad nice!

Ja jag hade heeemsk pms igår och idag fruktansvärd mensvärk, gissa varför jag ville bespara killen detta Cool

låten "ont det gör ont det gör ont" går på repeat och han ville sitta och sörpla kaffe i det oändliga och jag ville bara krypa tillbaka till under stenen jag kom ifrån typ... gah! ta en hint liksom! "oj jag skulle ha åkt 8, nu är det ng bäst du pker så jag kommer iväg" "jamen jag kan dricka kaffe när du duschar..." öööh hello, okej gååå bara

Detta var en stilstudie i hur man inte får en dejt till. Sen var han F R U K T A N S V Ä R D i sänen men det kan man kanske öva upp, men fan jag är nog för gammal för att orka vara någon sexualundervisare från grunden, visst man lär sig varandras kroppar osv men detta var på en så låg nivå att jag bara... help vad gör han? :-
    D

kul grej, eller oväntad, han gick på toa för att få på sig kondomen, eh hum, va Cool är det vanligt?         
    Hahaha usch, vissa dejtare får det att krypa i kroppen , men knappast på ett bra sätt .

Var det någon du hade "pratat" med länge?
  • apsolut

Och va? Gå ifrån för att ta på sig kondomen? Inte okej hahaha.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!