Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2011-11-20 17:01:56 följande:
    Alltså, är det bara jag som inte ogillar vitlökslukt? 
    Jag tycker det är helt okej men ibland genom skinnet. Haha. Inte så gott då
  • apsolut

Usch vad halvdant det blev. Ibland luktar det genom skinnet skulle det stå.

• apsolut

Har någon sett Irene Huss filmerna? är de något att se? 

• apsolut

uuuurs, måndag igen Kräks

/Positiva klubben

• apsolut
    Anonym (Ny singel) skrev 2011-11-21 13:07:48 följande:
    Data i går han 25 jag 35 han mycket söt och gosig men i dag när vi pratade så tyckte han att min syster var lite sötare Gråter hehe bara ta nya tag och ut och leta igen
    Hahaha va? Vilket praktarsle!
  • apsolut
    Mikesh skrev 2011-11-21 23:31:38 följande:
    Har dejt på torsdag ;) med en kvinna som än så länge verkar jävligt bra..
  • apsolut
    Prisssan skrev 2011-11-22 15:56:00 följande:
    Hej! Jag har haft min första telekontakt med den killen som jag ramlade över på hp. Så himla mysigt samtal vi hade. ;) Nu ska vi bara försöka få till en dejt också.

Jag blir så himla förvånad att det kan klicka genom mail och samtal... hoppas det klickar när vi ser varann med. Sen så får man ju se vad som händer men lite kul kan man ju alltid ha:)

Ni som är här inne, har ni varit singlar länge? Letar ni efter en partner eller vill ni bara ha sällskap och se vad som händer? Nya vänner?

Jag är ju rätt nybliven singel efter att ha levt i ett förhållande hela mitt vuxna liv. Så jag är ju inte ute efter en parnter utan mer att se vad som händer och ha lite skoj/ sällskap.
    Jag har varit singel i en månad efter ett 2 år långt förhållande. Kan nog erkänna att ju längre tiden går desto mer inser jag att inte vill ha någon. Den först tiden där efter uppbrottet var det nog desperationen som talade. Nu känner jag mig mer anti. Men visst skulle det vara trevligt att träffa någon för "mysiga" stunder. Inget superseriöst bara. 

Så fort någon visar intresse kommer taggarna tyvärr. Så jag får nog vänta lite
  • apsolut

Har börjat dilla med mitt ex igen... Det kan väl aldrig båda gott.. Eller? Vi har gjort slut och blivit tillsammans tre gånger typ under två års tid. Trits att vi bryter med varandra är det alltid någon som bryter tystnaden och sen blir det bra igen. What to do? (Vi träffades på nätet)

• apsolut
    Anonym (h) skrev 2011-11-23 11:54:53 följande:
    ska krypa ner i sängen nu och försöka sova lite, ska jobba hela natten lång.
    Klöset skrev 2011-11-23 11:37:43 följande:
    Har börjat dilla med mitt ex igen... Det kan väl aldrig båda gott.. Eller? Vi har gjort slut och blivit tillsammans tre gånger typ under två års tid. Trits att vi bryter med varandra är det alltid någon som bryter tystnaden och sen blir det bra igen. What to do? (Vi träffades på nätet)
    det är inte lätt. varför har ni gjort slut?
    2 gånger har han gjort slut. Och det har hänt när jag bhar börjat ifrågasätta hans känslor för mig. Då har "då är det bättre att vi är vänner" kommit och sen bryter han.... 

Den ena gången var det jag som ledsnade, eftersom han aldrig får tummarna loss och velar med vissa saker.

Samtidigt är han den som jag verkligen kan vara mig själv med, den enda nästan. Det är riktigt tufft när det är dött med honom och vi inte hörs. Men samtidigt finns det många saker med honom som jag stör mig på.

Inte lätt inte  
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 12:23:08 följande:
    Nu kommer alla säga att det som jag nu tänkte skriva är mitt fel bara för att jag inte haft förtroende för killen jag dejtar osv... men jag tycker inte jag gjort nåt konstigt eller dumt eller nåt... men visst kan det kanske visas på nåt omedvetet sätt... men känner bara att jag vill skriva av mig och förhoppningsvis är det inget...

Men.. jag tycker min dejt har blivit mer avståndstagande sen igår typ. Kan vara att han jobbar och jobbat mycket osv men allt har liksom avtagit en aning och jag känner som om han snart kommer att säga att "nä, men jag tror inte det här funkar/kommer funka"
    För så händer det när jag är seriöst intresserad av nån... typ ALLTID!

Medan de killar jag inte är intresserad av håller på och hör av sig och  vill träffas och såvidare.

Är det verkligen jag som skrämmer bort ALLA jag är intresserad av eller faller jag helt enkelt för fel killar HELA tiden.... gah!!!!!!!! 
    Träffades ni igår?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!