Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-25 00:11:56 följande:
    mitt ex kk letade vänskap, har även sätt killar där som skriver öppet att dom bara vill ha kortare hemliga förhållande för dom är gifta
    Intressant även om gifta är ointressant. Men tack för tipset om hp och kk . Ska genast leta.
  • apsolut
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-25 00:14:33 följande:
    Thats my story and Im sticking to it! Flört
    Ja det är nog bäst
  • apsolut
    Anonym (h) skrev 2011-11-25 00:16:09 följande:
    hihi lycka till. leta efter dom som har lagt in att dom söker korta romanser
    Bra tips, det ska jag göra
  • apsolut
    Soupy skrev 2011-11-25 00:16:35 följande:
    Du kan ju skriva i din presentation att du vill träffa en kk och sen kan vi slå vad om hur lång (= kort) tid det tar innan din mailbox kollapsar.
    Men, det känns ju lite sådär om någon från jobbet eller nåt hittar min sida. Så lite info som möjligt tror jag på. Hihi.
  • apsolut

Ja just det. Är det ens någon som ens ber om att få se de privata? Jag har alltid undrat

• apsolut
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 00:23:28 följande:
    jag har snarare undrat över killar som har flera bilder alla kan se sen har de även en privat bild, naken bild då lr?..
    Hahaha det har jag också tänkt. Men nakenbilder är ju inte okej. De ska ju godkännas av hp ändå.
  • apsolut
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-25 00:23:52 följande:
    Har en 'luddig' (lite på håll med solglasögon) bild på presentationen just pga jobb och så.. (driver företag på orten). Har visat privata bilder för en ca 4 tror jag.
    Vad krävs för att du ska visa då?
  • apsolut
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-25 00:26:19 följande:
    I princip att man frågar... Skrattande
    Visar du allt då? 
  • apsolut
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 00:27:13 följande:
    ja det har du ju rätt i att de ska. men va tusan är d för bilder dårå? för ibland har de ju både ansiktsbilder o helkropp o allt va de kan vara o så har de en gömd... Förstår inte riktigt poängen då?
    Men jag kanske är trög, vad vet jag;)
    De som är för alklmänheter än kanske 10 år gamla? De som är privata visar dagens utseende med 10 kg + och fettigt hår?
  • apsolut

De jag absolut INTE förstår mig på, är de som har naturbilder. WTF liksom!? Eller bilder på mat? Det är väl för fassen inte det jag ska dejta? 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!