Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-03-08 09:30:43 följande:
    ...Fy vad ledsen jag är idag. Önskar att jag varit anonym i tråden så jag kunnat skriva av mig lite och få råd (skulle behövas) men nu är jag inte det så får hålla det för mig själv... 
    Du har vår privata tråd annars...

Innan dagen är slut kommer du högst troligtvis må mycket bättre Solig   om du vill...
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 13:35:17 följande:
     Här går det visst inte att vara borta i några dagar utan att ni börjar slåss! Vad har jag missat mer?
    Vi har blivit både djupare och ytligare. Det är en bred tråd det här Glad
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-03-08 13:28:35 följande:
    Dejt i eftermiddag och dejt imorgon kväll. Ibland kan jag minsann
    Från HP?
  • Glädje58

Så, nu ska jag packa upp mina saker som jag köpte på mediamarkt i går. Kanske inte lika spännande saker som Racer x köpte, men nästan. En längre kabel som jag ska ha mellan datorn och min stereo, en halogenlampa och dammsugarpåsar. Nu kan jag ha min dator rakt framför mig när jag lyssnar på musik :)

• Glädje58
    Madida skrev 2012-03-08 13:50:36 följande:
    Från hp och ett annat ställe
    Vad roligt att höra. Du kommer få jättetrevligt  Solig
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 15:41:28 följande:
    Efter några dagar i glatt och trevligt sällskap började jag ju känna igen mig själv igen. Det är nästan läskigt att känna skillnaden när man är hemma igen. Blir både arg och ledsen och så besviken på mig själv, hur f-n hamnade jag här???  Vill i alla fall aldrig mer känna mig såhär igen. Lite plåster på själen tack!...
    För mig var det här rätt så kryptiskt, vad hände?
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-08 15:50:20 följande:
    haha detta är ju ingen dejtingtråd.. det är ju en ludertråd!!!

fan vilket slöseri med chokladen!!!

För mig, som är miljövän, känns det helt naturligt att få slicka bort chokladen. Inget ska förfaras Flört
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-08 17:13:34 följande:
    så du ska slicka i dig ett bad med choklad?
    haha inte lite åpen du!!!!

Nej för tusan, jag tänker slicka rent de kvinnor som har brottats och efter matchen nu är helt utslagna. Men, tänk på att chokladen inte innehåller spår av nötter.

Kommer tänka på en grej.... visst borde det stå på alla dejtingsajter att den kan innehålla spår av nötter Skrattande
  • Glädje58
    bubblan79 skrev 2012-03-08 17:21:23 följande:
    ja fast inget ska förfaras skrev han ..då tolkar jag det som att allt ska ätas upp

Skulle det finnas kvar någon choklad i poolen, så kommer jag att doppa ner en kvinna igen
  • Glädje58

Jag läste en sak här...

Om man anpassar sig för mycket efter partnern och hela tiden vill tillfredsställa sin partner behov. Så finns risken att man blir osynlig i relationen. Och i längden kan partnern tappa sin kärlek för det finns ingen person kvar som man kan lära känna.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!