Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har aldrig pratat med en dejt i telefonen innan en dejt. Inte efter heller förvisso. När jag dejtade februarikillen blev jag livrädd när han ringde efter att vi ändå setts i två månader Men nu går det hur bra som helst

Brukar ni prata i telefonen med dejter?

• Vanilla ice queen

Rösten är viktig faktigst Själv gillar jag ju när de bryter lite på finska. Fast de har väll inte undgått någon i tråden vid det här laget

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 12:49:33 följande:

Nej jag föredrar faktiskt att sms:a innan dejten för även jag har telefonfobi. Första nätdejten pratade jag med på telefonen några gånger, han som var dejten från hell.

Ajajaj var han trevlig i telefonen då?
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 19:09:08 följande:
    Ja han var trevligare på telefonen än irl. Annars hade jag nog inte gått med på att ses.
    Hoppas verkligen inte det är samma för mig då
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 19:13:57 följande:
    Vilken fin bild föresten Vanilla!Glad

Det här med Badoo var lite jobbigt måste jag säga. Synd att man inte kan gå in och vara lite osynlig ett tag. Känns som om de bara sitter och väntar på att jag ska logga in. Ja två killar alltså. Idag har jag varit inne i knappt två minuter och då hoppade de på mig på en gång. Jag vill ju smyga runt och kika lite hihi.

Tack brukar få några söta inbox från singelherrar när jag byter bild så nu är det bara att vänta på att inboxen lyser Man får inte vara dum
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 19:15:33 följande:

Nä det tror jag inte du behöver oroa dig för, han var "one of a kind" denna snubbe.Flört
    Jo, det är sant . Fast jag stötte ju på the dejt från hell för några veckor sen *huwa* ryser när jag tänker på det
  • Vanilla ice queen
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-11 19:15:58 följande:

Tack brukar få några söta inbox från singelherrar när jag byter bild så nu är det bara att vänta på att inboxen lyser Man får inte vara dum

Fast de bästa inboxen är ändå från Takida Hjärta
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 19:13:57 följande:
    Vilken fin bild föresten Vanilla!Glad

Det här med Badoo var lite jobbigt måste jag säga. Synd att man inte kan gå in och vara lite osynlig ett tag. Känns som om de bara sitter och väntar på att jag ska logga in. Ja två killar alltså. Idag har jag varit inne i knappt två minuter och då hoppade de på mig på en gång. Jag vill ju smyga runt och kika lite hihi.

Blocka!!! Har börjat med det, asnajs
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 19:20:22 följande:

Haha kanske ska byta mina citroner då och se vad som händer då. Skrattande

Do it!
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-07-11 19:29:31 följande:

Nä inte meloner haha:)

Vilken frukt gillar du?

Det är ju så kul att få ansikte på folk i tråden
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!