Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Lemonina och Takida: Hahaha ja hår har jag inget emot men just fluffighet går bort med ett undantag fast det var som sagt knappt märkbart från början
Lemonina och Takida: Hahaha ja hår har jag inget emot men just fluffighet går bort med ett undantag fast det var som sagt knappt märkbart från början
Blää har ett flertal dejter på g men just en kille som jag haft väldigt trevlig kontakt med ett tag och sen massor med trevliga samtal sen klickade vi inte riktigt när vi sågs men jag var sjukt nervös och vi hade mest bara sex. Nu vill jag ses igen för jag tror nog killen jag gillade väldigt mycket i telefonen finns där någonstans och vill undersöka saken men får dåligt gensvar. Han vill ses igen sa han (har bett honom vara rak om det är så att han inte vill) och jag tror på det men samtidigt så dåligt gensvar från hans sida. Vet inte om jag ska skita i allt eller om jag ska hoppas lite till *suck* Vill inte släppa det riktigt för han verkade speciell på något vis...
NS: Jo det är precis så jag gör också. Har haft andra efter honom så ingen W historia igen. Mest bara att det känns synd för jag vill ge det en chans för att han ändå kändes lite speciell
Lemonina: Alltså vi pratade väll inte så mkt när vi sågs och jag var nervös i vanlig ordning. Jag är ganska blyg på första dejter tyvärr. Men magkänslan säger ändå att han är lite speciell...
Smecker: Hahaha exakt aldrig för blyg för sex men för blyg för bra sex;) jag vet inte om det är för han är svår nu...
Smecker: Om jag visste varför jag blir blyg så skulle det ju givetvis inte vara ett problem. Jag behöver lära känna personen lite innan jag går lös i sängen om jag inte är alkoholpåverkad då vill säga... Men mitt problem när jag är blyg är inte att jag sitter still tyst och ser söt ut utan jag hoppar upp och ner med mundiaree och ser söt ut (fast då är det ingen som längre bryr sig om att jag är söt)ADHD-style... Och då tänkte jag att det är bättre att ha halvdant sex än att sitta och erbjuda tex diarrémassage och dyl...
Smecker: Men har du någon bättre lösning, mundiaree eller kasst sex?! Hahaha jag är hopplös!!!
Lemonina: Japp så gör jag, jo fnittrar gör jag också en del haha åt mina egna skämt
Smecker: Jo kanske blir bättre på dejting när jag får medicin :-/
Smecker: Fast diareemasagen dök upp efter 2timmars fysisk aktivitet i form av bugg och det är ganska fysiskt. Dessvärre...