Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-07-21 00:34:05 följande:
    Nej, det vore lite oartigt.
    Äsch. Multitasking
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-07-21 00:36:21 följande:
    Säkert, men jag är lite artigare än så.

Haha låter bra Det trode jag faktigst att du är också Vad dött det är här i kväll då. Bara jag som sitter hemma alena?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Näckrosen: Man kör på bägge tills man bestämmer. Har man inte sagt något annat så tycker iaf jag att det är fullt normalt att dejta flera samtidigt:)

• Vanilla ice queen

Näckrosen: Jag har aldrig betalat på en dejt och tycker det är riktigt jobbigt. Jag vill betala för mig själv! Men när jag varit på dejt har killarna varit väldigt ihärdig och betalat tyvärr! Sånt löser sig:)

• Vanilla ice queen

Takida: hahaha härligt

Näckrosen: Man råkar genom att hitta en bra hångelkille men inte riktigt ha tid att ta hem honom och så lämnar man sitt nummer och så ringer han och bjuder ut en Hahaha! Har också en sån på g. Sen om det var samma förlopp för Takida vet jag inte

• Vanilla ice queen

Näckrosen: Hahaha fy vad sliskigt det låter. Tur vi är olika. Kan rekomendera min ex-make till dig. Han hatade att jag inte vill hålla handen offentligt Men om du gillar det så tycker jag absolut att du ska testa honom!!!

• Vanilla ice queen

Näckrosen: Klart utseende spelar roll! Vissa saker fungerar inte. Jag fixar tex inte fluffiga killar. Det går fetbort! Eller jo en har fungerat men han var bara pyttelite fluffig utan kläder men med ögon som vägde upp det

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!