Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-14 21:43:41 följande:
    Men visst hade det varit ännu mysigare med en till i vattnet  Solig 

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2012-02-14 19:57:14 följande:
    Imorgon ska jag på en dejt med en kille som spelar i en helt annan liga än vad jag gör. Han är otroligt snygg, vältränad och berest. Jag skulle tippa på att han tjänar 3 gånger så mycket som mig i månaden och alla hans tidigare tjejer har varit smala, vältränade blondiner med silikontuttar dessutom har de haft otroligt bra jobb. Jag tycker personligen inte att jag är ful, och jag är väl inte tjock heller men jag är verkligen inte petit. Han är otroligt trevlig men jag kan inte låta bli att undra varför han vill gå ut med mig, vad är hans baktanke. Kan inte låta bli att undra om han inte kollat ordentligt på mina bilder eller inte förstått vem jag är Jag kan inte låta bli att undra om jag borde ställa in, vet inte om mitt självförtroende klarar att han dissar mig för att jag är för tjock eller något.
    Jag brukar tänka såhär när det händer mig:

Exen är ex av en anledning. Du går på dejt av en anledning, att du har något exen inte hade. Räkna ut resten själv.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-02-14 18:31:51 följande:
    Vilket gott humör jag är på...  Glad

Läkaren ringde mig i dag och ville prata om mina lyckopiller. Jag var beredd på att höja dosen, vilket han också tyckte jag borde göra. Sen ville han, och det här är så himla ovanligt, att jag ringde om någon månad för att beställa tid och boka in en timme med honom för att prata om livet. Hallå, händer detta i sverige, och på carema?

Min värk i handleden är helt fucked up, har så jävla ont. Men jag bestämde mig för att jag faktiskt kan gå till gymmet och träna ben, rygg och rumpa. Och även lite kondition. Så skönt att träna.

Lyssnar på musik just nu, Shaggy,  det gör mig verkligen på gott humör.

Hörde att ni pratade om att ta ett bad, det ska jag också göra nu...

kram allihopa  Hjärta 
    Gillar du Shaggy och vill ha upplyftande musik att lyssna på, sök på "reggaeton" eller "cubaton" på YouTube, du lär få upp flera spellistor.
  • Smecker

En sedelärande liten historia:

Vi har väl alla hört uttrycket "man måste kyssa många grodor innan man hittar sin riktiga prins". Och det är faktiskt sant. Jävlar vad grodor jag kysst. Sen hittade jag faktiskt prinsen. Och insåg att jag inte är lagd åt det hållet.

Fan.

Sensmoral:

Gör inte som jag. Det ger en konstigt eftersmak.

• Smecker
    Glädje58 skrev 2012-02-14 22:28:26 följande:
    Ja, tandkräm lär väl knappas tvätta bort den otäcka känslan
    Kaustiksoda. Finns inget läge där kaustiksoda inte är svaret. Kass spellista? Kaustiksoda. Råkade du se mamma naken? Kaustiksoda. Är din date tråkig? Kaustiksoda.
  • Smecker
    gröna hönan skrev 2012-02-15 12:09:54 följande:
    Jag stängde av flirtarna, helt meninglösa... Tycker också att de där mailen med "hej" är helt meningslösa. Hur tänkte de liksom? Eller har de inte förstått att det liksom inte är en chatt? 

Jag såg idag att jag haft nästan 7500 besök sen i juli och av dessa 7500 har jag träffat fyra. Fler grodor kvar med andra ord!
    Konstigt.. låg träffprocent. 830 besökare sen augusti, träffat 5. Fast samtliga 5 var stolpskott, nästan så man önskade att farmor ringde.
  • Smecker
    Smecker skrev 2012-02-15 12:19:48 följande:
    Konstigt.. låg träffprocent. 830 besökare sen augusti, träffat 5. Fast samtliga 5 var stolpskott, nästan så man önskade att farmor ringde.
    Fast jag får väl säga att HP har en ganska hög procent velpottor.. jag tål inte såna människor.
  • Smecker
    takida skrev 2012-02-15 12:51:26 följande:
    Fan fan fan, min dator gick paj, den är helt stendöd;(
    Nån vänlig själ som vill ta en titt på den? Är liksom helt handikappad utan den..
    Sure
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-02-15 13:55:29 följande:
    Hahaha det är som att vifta med ett hundben framför en hund, så nu vet du hur du distraherar mig! *komsi komsi trasig dator! Fånga!*
    Amen to that, sister..
  • Smecker
    Racer x skrev 2012-02-15 15:00:52 följande:
    Va har du nu gjort med datorn??

Prova att bowla, gjorde det i höstas för första gången och det var skitskoj.
    ... med datorn?!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!