Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:46:11 följande:

Verkar så, och jag har inte en jävla susning om vem det är. Har inte fått tokbra vibbar av mejlen direkt heller. Jävla skit! Kul att någon med de vibbarna väldigt lätt kan ta reda på vart jag bor, om han nu inte redan vet det. Kanske läge att skaffa hund...

Men är det rena hot i mejlen till dig?
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-03-08 22:52:28 följande:
    Wtf?

Det finns ju tillgång till färsk mjölk iaf.

Men det finns ju ingen kran, bara spenor. Vill du dra i dem Legacy?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:55:26 följande:

Nej, hade ju varit betydligt bätte om det var han som jäklats men icke. Fast han har väl inte direkt sagt något jättefarligt mer gett rätt obehagliga vibbar...

Hur vet du att det inte är han?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 22:58:41 följande:
    Men vadfan fick jag till där? Alltså ska det stå

Lustigt nog så förstod jag detta. Har vi känt varandra så länge nu, att det sker en mental kommunikation här. Eller är det så att vi är vana vid din telefons konstiga stavning? Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:02:13 följande:
    Någon jäkla koll har jag väl efter över 10 år ihop... :-P
    Men konstiga saker kan hända vid en separation... jag vet själv...
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:03:52 följande:
    Hmmm.. Utveckla gärna!
    Bindvävsmassagen kan oftast upplevas som smärtsam. Sen får du en massage som går på djupet och det kan kännas som hårda tag. Efter det är man värd en skön avslappnande massage, för att få igång oxytocin-produktionen...

Du cocacola... Det är inte så att du är starchild eller jonazid, som bara vill lura ut mig någonstans och sedan rövknulla mig. Jag vet att det dessutom finns någon annan här på fl som vill mig ont.
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-08 23:12:29 följande:
    Inget svar på smset
    Så inge klokare blev jag. 

Skrev du rakt på vad du ville eller frågade du om det var rätt person på det här nummeret?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 23:13:31 följande:
    ... Kan man se hur länge någon varit medlem på hp?

Vet inte, jag har lämnat hp för en tid sedan
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 23:14:10 följande:
    ... Jag ska sova nu, mår skit över både det ena och det andra, allt sånt tär på krafterna.  Gråter mest när jag ska sova numera, skitkul verkligen tur jag ska träffa psykologen imorgon jag har så mycket uppdämt nu 

Legacy... det kommer bli bra för dig. Hoppas du får nåt givande samtal med psykologen. Och sen är det fredag kväll...

God natt med dig, kram Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!