Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-08 22:16:52 följande:

Är du med sjuk?

Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:15:59 följande:

Vad är det för fel på dig då?

Jag är inlagd på psyket. Avdelning 3, säng 2. Men jag känner att jag är på väg att bli bättre Tomte
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-08 22:20:11 följande:

Jag är inlagd på psyket. Avdelning 3, säng 2. Men jag känner att jag är på väg att bli bättre Tomte

Nej, jag skojar bara...

Men jag har så jäkla ont i min högra handled, fast det börjar kännas bättre
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 22:19:20 följande:
    Fan jag måste ju liskom få in katterna på pensionat asap    

Tänkte just på dem, hur ska det lösas...
  • Glädje58

Nån som vill hitta på nåt lördag eller söndag i göteborg. fika, äta, bio eller bara vara...

• Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:27:08 följande:

Är du högerhänt eller vänsterhänt? Trallala... Fast tanken var väl att du skulle använda båda... Så finns det väl alvedon? Jag är dessutom bra på att blåsa om det gör ont! Vad har du för planer mer än att smörja in mig med mandelolja som luktar väldigt gott?

Lite bindvävsmassage på ryggen först Förvånad
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:36:59 följande:
    Fan! Fick just ett mejl på hp som känns lite läskigt. Eller iaf obehagligt. Kanske till och med jäkligt obehagligt. Kan också vara ingenting men det kanske vore läge att börja med kampsport eller något.

Någon som känner igen dig?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-08 22:38:48 följande:
    gullig bild

Härlig stämning i bilden Solig

Men det här fåret är alltså det äldsta?
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:42:24 följande:

Hur tänkte du nu?

Först lite smärta Skrikandes, sen lite hårda tag {#emotions_dlg.djavulsk}  innan det mjuka och avkopplande Drömmer
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-08 22:46:11 följande:

Verkar så, och jag har inte en jävla susning om vem det är. Har inte fått tokbra vibbar av mejlen direkt heller. Jävla skit! Kul att någon med de vibbarna väldigt lätt kan ta reda på vart jag bor, om han nu inte redan vet det. Kanske läge att skaffa hund...

Kan det vara din blivande ex?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-08 22:46:34 följande:
    NAJS men alltså kom nu inte och stjäl mitt grand hotell, om du är därfick jag ju inte peta på katterna  Tungan ute

Men Legacy, när du ska upp till stockholm och sova på grand, så passar vi på att följa med. Du behöver inte säga något till dem i receptionen. Och ang den enorma frukosten du tänker beställa upp till rummet, så ska de skita i det. Stockholm here we come...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!