Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 13:32:02 följande:
    Även du min Brutus...
    Översättningen var det inget fel på i alla fall, nu är det bara tolkningen kvar.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 13:38:46 följande:
    Det är lite av en skräck jag har. Tänk om man är ointressant på marknaden...
    Det största problemet är väl inte om du är ointressant på marknaden.. det är väl om du är ointresserad.
  • Smecker
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 13:59:41 följande:
    Ja du har en poäng där fast ändå inte.
    Jaha? Utveckla gärna.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-17 14:01:25 följande:
    Mer än så behövdes tydligen inte för att jag skulle logga in igen. Gör dock inget annat än kikar vilka som kikat in på min sida, inga mejl, inga flirtar. Jag kanske är helt ointressant... Håller mig passiv men är ju iaf kul att se vilka som kikar in.

Tänkte tala om för den blivande ex-mannen att jag testar detta men nätdejtandet. Känns bäst att vara öppen med det, bytte dock inte många ord igår så det kändes inte rätt att säga då, bättre idag kanske. Är ju inte direkt ute på dejt-jakt utan mest nyfiken på om någon kan tänkas vara intresserad. Tillägger bittert att blivande exet inte lär ha några större problem med den biten, om han bara vill. *suck* Tänk om ingen vill ha mig? Nejdå, nu börjar jag låta ensam, desperat och surt bitter och så illa är det inte. Men nog vore det trevligt att se att man var någotsånär intressant på marknaden iaf, är inte alldeles säker på det.

Ni skriver som bara den förresten, här gäller det visst att kika in ofta om man ska hänga med....    
    Brukar lugna ner sig vid 02.00, då hinner du läsa ikapp.
  • Smecker
    Anonym (Fackpampen) skrev 2012-02-17 15:43:51 följande:
    p.s. har bara läst några dagar, brukar ni ge lite info om dejterna sen?
    Nej

(jaja, håller på att läsa ikapp)
  • Smecker

Färdig.. vad fan.. vart tog alla vägen?

• Smecker
    Night sky skrev 2012-02-18 12:28:06 följande:
    Goddag!

Killen åt maten jag lagat, tog till och med påfyllning och han levde hela kvällen så maten funkade. Det blev italienska köttbullar i tomatsås och färsk pasta och sallad.

Han kom med blommor (jag som tycker det är lite jobbigt att få blommor, blev lite generad) och en flaska rött.
    Så ja, kvällen var trevlig. 

Men ni? Finns det typ några kontrollfrågor eller nåt slags beteende eller såvidare som man kan kontrollera dejten med så man får reda på vad han är ute efter egentligen. Det får ju liksom inte vara för uppenbart, för de kan ju ljuga de små liven!  

Och en fråga till dig takida.. hur gör du för att hitta de killarna som vill mer?  
    Men självklart finns det kontrollfrågor. Den bästa är:

Vad är du ute efter med mig? Knulla mig eller vill du något mer?

Sen kollar du reaktionen noga. Blir de nervösa och säger att nej absolut inte bara knulla, så är de dåliga lögnare och vill bara knulla. Blir de inte nervösa och säger att självklart vill de något mer, så är de riktigt bra lögnare och vill bara knulla.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-02-18 12:55:15 följande:
    Jaja.. jag får väl inse att alla killar bara vill knulla och inte kombinera det med nåt förhållande.

Men tack för ditt djuplodande svar, då vet jag... eller rättare sagt bara fått det bekräftat igen!
    Tjafs, du känner igen ironi när det streakar framför dig och gör helikoptern.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-19 12:31:58 följande:
    Kan bara tala för mig själv men, jag kikar oftast in för att se vem som kollat in min sida. Tänker dock att en gång är ingen gång - två gånger är en vana.
    Tre gånger är senildemens
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-02-19 12:47:09 följande:
    Vad är 18 gånger då?
    Dags att boka kyrka
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!