Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-02-15 18:10:19 följande:
    Processorer till bärbara är ju inte direkt något som man lagerför. I vissa är det ju fast monterade processorer också. Däremot så är väl det vanligaste som går på en bärbar dator hårddisken. Man ska helst inte flytta en bärbar dator när den är igång och så vidare men vem fan bryr sig om det?
    Jag springer i trappen med min igång. Har förbrukat en hårddisk redan. Inne på min andra i den här datorn.
    Niklas2k skrev 2012-02-15 18:14:55 följande:
    I min går det att byta processor, Socket P (478). Man måste dock montera isär hela skiten för att komma åt den. Samma sak när man ska göra rent fläkten. Av med skärm och hela chassit, annars går det inte. Uselt att det inte är lättare att få rent den.
    Nicke kan också data hör jag

Man kan byta ALLT på en bärbar.. jag bytte CCFL på min gamla Vaio, try that!
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-02-15 20:39:32 följande:
    Här ska det också diskas och städas inför fredagen.
    Jag får middagsbesök som andra dejt på fredag

Har ni några tips på mat jag kan bjuda på? 
    Tacos. Ger dig en chans att studera bordsskicket med.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-02-15 22:19:56 följande:
    Hehe.. nja, för det första bryr jag mig inte så mycket om bordskick och för det andra började han första dejten med att slänga fika på golvet... så jag tror det inte spelar så stor roll!
    I så fall föreslår jag tacos. För att det är gott.
  • Smecker

*gör som i lumpen, slänger in en Boombox med Metallica - Disposable Heroes på högsta volym*

Återgå!

• Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-17 10:38:48 följande:
    Nu skulle jag lägga in kort i min presentation äntligen men fasiken hur gör man??? fattar nada..Hjälp!!
    Öppna din profil, längst ner i den finns en knapp "Redigera presentationen", klicka på den. Under "Presentationstext" finns en del som heter "Personligt foto", den borde du lista ut själv.
  • Smecker

Som en otroligt smart person sa igår:

Det grundläggande felet är att snygga människor beter sig som om de vore fula, och fula människor beter sig som om de vore snygga.

• Smecker
    Night sky skrev 2012-02-17 11:27:13 följande:
    Jag tror jag har kommit på att jag är för naiv när det gäller killar jag dejtar. Jag tror alldeles för mycket gott om dem. Men nu vet jag ju att de är manipulativa svin och ska behandla dem där efter! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Lycka till med det!
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-02-17 11:29:36 följande:
    nu gick jag upp. Lagom va Flört Alvedon is the shit!

Så nu har det väl skrivis en miljon sidor som vanligt. Något nytt hett eller klarar jag mig utan tt backa Skrattande
    Bellis visste inte hur man lägger in en profilbild. Natalie nojar över åldern. Cosan råkade på ett fruntimmer som inte gillar att kyssas. Killar vill bara knulla. Annars same shit, different day.
  • Smecker

Det här kallar jag romantisk musik.. skall garanterat spelas på nästa Alla hjärtans

">

funkar inte den så kanske

">

• Smecker
    Anonym (tösabiten) skrev 2012-02-17 12:55:43 följande:
    Tack så mycket. Jag håller på att läsa lite bakåt i tråden, vilket härligt gäng ni verkar vara men det är väldigt mycket OT till och från
    Et tu, Brute.. et tu..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!