Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-21 13:04:13 följande:
    Trodde precis att du skulle säga nåt annat namn  Skrattande  Jag klarade mig  

">

">

When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Smecker
    allmänblandad skrev 2012-02-21 19:02:43 följande:
    Jag har nätdejtat ett tag, men det är segt att få någon respons och uppenbarligen så är det vi killar som ska ta initiativet.
    Är du helt säker på det? Fan, verkar som om jag missat något..
    Oublions avec nos peines, la mort qui nous oublie si peu.
  • Smecker
    gröna hönan skrev 2012-02-21 19:21:44 följande:
    Ok, nu fick jag svar från en av dem jag mailade i morse... Och nej. Precis ett sånt mail jag inte står ut med, dåligt stavat, kass grammatik. Det går inte riktigt att förstå vad han menar! Ska jag informera honom om varför jag tappade intresset direkt?

Men jag har mailat lite under dagen med en av de andra och han verkar helt ok. Jag ska nog se till att det blir en fika innan veckan är slut.  
    Näh, var lite snäll mot honom. Säg bara att du träffat på tolvåringar som skriver bättre, och att det tyvärr inte är din grej med så unga.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-22 14:02:13 följande:
    Tycker ni (och här riktar jag mig till er hela högen) verkar ha mycket dejter med sex får jag lov att säga, eller är det bara dem jag minns?   

Bara på bra dejter.
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-22 18:48:03 följande:
    Jag fick hastigt och lustigt en dejt inplanerad imorgon. Och den skedde på det traditionella viset, han bjöd ut mig face to face. Jag som sällan blir generad blev verkligen generad. Inför min närmsta chef skedde detta. Hahaha, blir röd om kinderna bara jag skriver om det

Jag skall försöka vara mer diskret nästa gång. Var det fallskärmslandningen som var too much?
  • Smecker
    gröna hönan skrev 2012-02-22 19:44:31 följande:
    Då måste han ha fått hjälp både med presentationen och första mailet han skrev till mig, för de var korrekt skrivna! Annars hade jag ju aldrig mailat honom. 
    Troligtvis hans ex som hjälpt honom, hon vill säkert han skall hitta någon ny och sluta tracka henne. Du kan ju alltid fråga honom om referenser.
  • Smecker
    Cosan skrev 2012-02-22 19:51:41 följande:
    Hahaha, om någon verkar jobbig någon gång ska jag direkt fråga efter referenser. 
    Det tycker jag. När du skall hyra ut en lägenhet eller anställa någon så tar du referenser, men inte när du skall hitta någon att dela resten av ditt liv med?!
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-22 20:16:40 följande:
    Varför måste jag välja? Jag kan ta båda?
    I beg to differ
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-22 20:31:18 följande:
    Då är jag din, Smecker. Bara din! Fårävör! Hjärta
    Trodde man skulle dejta först..? Hålla handen efter tredje dejten.. pussas efter sjunde.. osv.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!