Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-02-22 21:01:25 följande:
    Eller är jag elak när jag säger ja fast jag egentligen inte vill?!
    Inte om du bjuder.
    Oublions avec nos peines, la mort qui nous oublie si peu.
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-22 21:03:03 följande:
    Mmm, för just de åsikterna är du ju väldigt känd för att ha
    Hey, jag försöker anpassa mig här.. det går sådär Obestämd
  • Smecker
    Madida skrev 2012-02-22 21:10:09 följande:
    Han bjöd ut, han bjuder. Dessutom tror jag att han tjänar bra mycket mer än jag
    Men då så, då är du inte elak. Snarare gör du alla oss skattebetalare en tjänst genom att öka andelen pengar som är i omlopp i systemet.

Nej, inte på Systemet, i systemet. Precis.
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-23 07:33:04 följande:
    Hade glömt hela den där biten med vem som betalar, gud va drygt! Jag betalar för mig och du betalar för dig. Åtminstonde i början. Blir det lite mer seriöst och killen har mer pengar än mig så får han gärna bjuda ha, ha... Men f-n inte i början, känns bara heldumt!

Blir det mer seriöst och du har mer pengar än killen..?

Var och en sätter sina egna gränser. Jag har blivit bjuden minst lika ofta som jag bjudit, har faktiskt inte varit med om att var och en betalar för sig. Men om det är vad du är bekvämast med så absolut, kör på det.
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-23 09:47:51 följande:
    Jag betalar lika mycket som jag blir bjuden.. I helgen så betalade min dejt fredagens vinkväll och jag tog bion och popcorn på söndagen.. jag är nog rätt noga med att visa att jag inte vill bli bjuden hela tiden och killarna verkar bli glada och lite så man får + poäng som tjej att man visar att man gärna också betalar..

Ja vem gillar inte självständiga kvinnor? Det blir många pluspoäng.
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-23 10:00:58 följande:
    Mitt ex o jag skulle åka på spa och han ville åka i december och jag sa nej då har jag skitdåligt med pengar.. så vi får ta januari istället..Då tyckte han att han kunde betala men icke sa nicke det gick jag inte med på, så det blev januari.. Han var väldigt tät men jag var supernoga när vi handlade att ja du kan sätta i ditt Visakort men jag kan också göra det.. kolla jag har ett sånt också o det fungerar:)
    DET kan jag tycka är att gå lite till överdrift. Har en råd, med råge, så varför inte? Lite får det vara efter förmåga med. Jag som student med två barn har inte samma förmåga som en välbetald IT-konsult utan barn, då får hon (om hon vill) gärna bjuda ute, så bjuder jag igen lite mindre ofta eller bjuder på hemlagat istället.
  • Smecker
    bellis79 skrev 2012-02-23 10:26:46 följande:
    Nja nu var det lite mer bakom detta så gav bara grova drag.. men klart det inte ska bli för mycket envishet heller..
    Jaha.. nähe..
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-02-23 10:52:08 följande:
    På min enda dejt som jag varit på blev jag bjuden på en cola
    Haha vi fikade bara. 
    Det brukar jag bjuda mig själv på när jag har filmkväll med mig själv. Tyvärr bara jag som står ut med hela Band of Brothers i ett sträck.
  • Smecker

Kaffe? Det är jag för ung för. Varm choklad med grädde is teh shit.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!