Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vad gör man när man känner att man kan inte leva med en person, men man kan inte leva utan den människan heller?

Nu umgås jag med min vän igen Solig 

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 20:56:05 följande:
    Precis. ja tyvärr hjälper inte det heller. Jag hatar och skriva presentation, är skit kass på det. men jag har iaf en liten som är min egenskrivna.
    Jag hör ibland att man låter någon annan skriva sin presentation. Har ni provat det?
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-13 21:08:03 följande:
    Ett fall för tråden. Jag har ju alltså varit gift innan, är det något som man liksom borde berättat kanske, jag har inte tänkt på det det har inte kommit på tal.... tror ni det kan bli problem? Hur hade ni reagerat om ni fick reda på det ty... dejt 4?
    Har du varit gift?  Förvånad Skrikandes Kräks
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-03-13 21:08:13 följande:
    Vad gör man när man känner att man kan inte leva med en person, men man kan inte leva utan den människan heller?

Nu umgås jag med min vän igen Solig 
    Det är bara på en vänskaplig nivå det här, inget annat. Men det är mycket känslor ändå ...
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 21:12:03 följande:
    Har inte testat det men har läst presentationer som är det.
    Vi gör din på lördag, klockan halv tre på natten. Den kommer så grymt ärlig och fantastisk {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-13 21:14:08 följande:
    skitit i det, det är i det förgångna men jag har ju dejtat ett antal nu som reagerat starkt över det och inte på ett bra sätt
    Skojar du? Vad är det för stolpskott Förvånad  Fy fan vilka nötter...
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-13 21:15:42 följande:
    Svårt att ev. fixa barnvakt när man inte ens vet när man ska träffas, jag kan liksom inte en timme innan fixa det eller hinna iväg ens en gång
    Men hör han av sig för nära den tiden han vill träffas, så får han ju fatta att det kan gå så att du inte hinner fixa barnvakt. När behöver du veta senast?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 21:16:26 följande:
    Hahaha ja med alkohol i kroppen, då kommer ingen att vilja dejta en efter det Oskyldig
    Lita på oss, vi fixar det... Och de egenskaper du inte känner igen i beskrivningen får du snabbt ta till dig. Det kommer gå så bra så bra... Skrattande
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-13 21:18:09 följande:
    "Heeeeeeeej alla glada därute asså nu är det så att jag är typ asfull och askåt, är det någon som vill ha mig? SNälla? NÅGON måste VÄL VILJA HA MIG!!!!

MVH

JÄVLIGT DESPERAT FULL BRUD PÅ FEST I ANGERED"

ps betala gärna taxi för mig     
    Ps, har du nyckel till handfängsel, ta med dem Flört   Jag sitter lite tajt till just nu....
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-13 21:20:24 följande:
    Asså jag ska till läkaren imorgon för jag har fått musarm.

HUR fan kan jag ha fått det efter alla dejter! Ni vet så slampiga som vi är härinne, MUSARM?  
    Det är bara att sluta onanera Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!