Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-03-13 23:04:44 följande:
    Va fan han är inloggad på dejtingsidan men inte kan han svara på mitt sms, så intressant var jag
    Fråga honom på dejtingsidan
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-13 23:19:10 följande:
    Och jag nojjar!!!
    Jag är rädd för att vara för på när det gäller den här killen nu så jag inte ens vågar antyda att jag vill träffas... gärna redan igår...haha.. blir så trött på mig själv!
    Redan i går, du har helt orimliga krav på honom
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-03-13 23:23:02 följande:
    Nu blir det sängen
    Sov så gott!! Kram {#emotions_dlg.flower} 
    God natt med dig Natalie, kul att prata med dig ikväll, kram  Solig
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-13 23:32:23 följande:
    Hehe jaaa och jag visste innan att det skulle bli så här... lite känner jag mig själv iallafall

Kväll kallade han mig "hjärtat" igen när vi avslutade telefonsamtalet Drömmer Han är verkligen inte så farlig som han ser ut haha
    Det är inte så att han får hjärtsvikt av att prata med dig och tar sig för hjärtat. Sen försöker han göra sig förstådd genom att försöka pressa fram ett ord......hjärtat...... 
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 23:45:45 följande:
    precis sluta tänk så mycket, som du skrev, vill ni båda träffas igen så gör ni det snart igen. du får fråga han imorgon om ni ska ses snart.
    Night sky skrev 2012-03-13 23:47:27 följande:
    Men det vågar jag ju inte!
    Jag funderar på det där med att "vi kan väl ses snart". Är det så bra?

Undrar om det inte är bättre att ge ett konkret förslag. Har du lust att ses på torsdag klockan åtta? 
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-13 23:51:41 följande:
    Hur tänker du när du inte tror att "vi kan väl ses snart" inte är nåt bra förslag?
    Jag vill ju inte ge han en hjärtinfarkt!
    "Vi kan väl ses snart" kan kännas lite efterhängset. Bara en känsla jag fick just nu. har aldrig tänkt på det förut. Det kan bli lite som ett plåster. Snälla snälla vi kan väl ses snart, bara en liten stund, snälla snälla. Sen ska jag hålla mig lugn...

Det beror ju givetvis på hur man säger det. Men om man istället säger ett konkret förslag. så blir det en annan känsla. För mig i alla fall.

Vi kan väl ses snart, känns lite mesigt 
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-03-13 23:59:08 följande:
    Ok, då får du boka upp han på söndag då
    Night sky skrev 2012-03-14 00:00:53 följande:
    Ja, det får väl bli min plan... då festande i Göteborg gick i stöpet
    Då så, då blir din frågan som lyder... "Har du lust att ses på söndag klockan xx"
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-14 00:05:07 följande:
    Måste man ge förslag på klockslag? Räcker det inte med "Har du lust att ses på söndag?"
    Var bestämd, var som en man Flört
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-03-14 00:03:47 följande:
    Jag förstår helt klart hur du tänker där! Ska tänka på det
    Men du, det får inte bli ett spel Flört  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!