Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 17:44:32 följande:
    Oh yeh Lemmo, du jag och Takida. Sisters in bussiness
    Nä men seriöst, en kille som föredrar skogspromenader och mys i soffan framför krogen är nog ingen kille för mig. Fast det är ju inte kul att gå ut jämnt men man kan ju inte sitta inne och häcka heller

Haha det vet du! Skål

Nä skogspromenader och soffmys fick jag nog av med med min förra kille. Men som du säger det ska inte vara all in varje helg.Träffade ju en kille i början av sommaren som var helt galen och rolig. Men han blev för mycket så jag pallade bara två veckor. Han festade fredag till söndag varje helg och under de två helgerna vi sågs tror jag att vi hade en kväll nyktra men bara för att vi var bakis. Så näää ingen blivande alkoholist heller för den delen.

Men en kille som gillar att gå ut och dansa loss ibland är ett måste! ett plus är även om han har en massa roliga kompisar som man kan hänga med ibland och som gillar att hänga med mina. Så man blir ett stort gäng   
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Madida skrev 2012-11-16 16:42:20 följande:
    Någon som jag då, som nästan bara har töntiga bilder där jag gör grimaser eller är utspökad på nåt sätt - vad tänker man då om mig? Att jag är oseriös?

Jag skulle tänka att det ser ut som du är en himla glad och rolig människa som inte deppar och ser positivt på det mesta. Jag skulle förmódligen vara lite avundsjuk på dig för att jag önskar att jag skulle kunna ha så roligt jämnt
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 19:17:51 följande:
    Lemmo: Precis!!! Sen behöver man ju inte ha tidernas partykväll varje helg. Jag hur ju mina kidoz varannan helg och då blir det mindre party och mer ut och göra annat. Men någon som kan tänka sig att få stryk i biljard då och då eller vill lära mig att köra cross gillar att dra och dansa bugg mm även på vardagkvällar. Eller som helt sonika hakar på att leta spöken och titta på stjärnor mitt i natten.
    Jag vill alltså ha en man med ADHD som inte heller vill sitta stilla inomhus och som tycker att skogspromenader är understimulerande

Fan Vanilla!! att inte du är en kille då hade jag lätt kunnat bli kär i dig Hjärta 
  • lemonina
    MrC skrev 2012-11-16 20:03:32 följande:
    Var bor alla då?

Jag bor i Sollentuna, men är i Piteå just nu.

Jag är från Värmland men bor i Örebro.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-11-17 02:55:17 följande:
    Ett citat från kvällen: "borde våldta dig bara för att"

Va?! Förvånad
    Cocacola skrev 2012-11-17 11:33:27 följande:
    Crazy, crazy year... Hoppas att nästa blir lugnare, måste bara ta mig igenom detta först antar jag. :P

Hur går det gör er andra?

Jobbigt med plugget? Du vänjer dig tillslut

Jo det går bra för mig. Jobbat min andra vecka nu och ska snart på en intervju igen. Idag Obestämd Får väl se vad det är för något. Men tror inte att det kommer leda till jobb just nu iallafall utan kanske längre fram. En ny redovisningsbyrå som öppnat. Men lite skumt att gå på intervju på en Lördag.

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-11-18 05:21:04 följande:
    Män är puckon. Inte alla så klart men somliga. Orkar inte tänka längre.

Det är en hel del plugg helt klart men det är inte det som är problemet eller snarare problemen. Är iaf för trött för att tänka på allt eftersom jag bara sover nån timme per natt nuförtiden.

Intervju fast du börjat jobba? Hoppas det gick bra.

Men kan du inte få något för sömnen? Kanske inte så bra att ta piller men någon gång måste man faktiskt få sova. 

Jo intervjun gick bra. Det var ett jobb som jag sökt för ca tre månader sedan. Så tro min förvåning när de ringde eller kanske ska säga förvirring eftersom jag sökt så många jobb och inte alls kunde minnas vilka de var. Jobbet jag har nu är ju bara till April så kan jag få en tillsvidare anställning någon annanstans så tar jag ju det.

Men detta jobb kommer jag inte få för de vill ha någon som är självgående och jag är ju en färsking än. Men detta är en ny redovisningsbyrå så de kommer behöva fler sen om de blir etablerade så då har jag en chans att få jobba där. Men just nu i uppstarten behöver de någon som kan jobba självständigt.  

• lemonina
    MrC skrev 2012-11-18 02:46:46 följande:

Bring them on bitches....!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Jaaa norrlänska är sexigt som bara den. Jag tänker långa skogshuggarmän med grova händer och norrlandsguld när du vill vara dig själv för en stund
  • lemonina

Jaha då var jag uttråkad. Kanske ska gå ut och gå och kolla på lite skog samt grilla en korv. Eller vad säger du Vanilla? haha. Nä tror jag skippar korven faktiskt men en promenad kan ju vara gött! Sen färga ögonbrynen så jag ser human ut igen haha. Intressant va? Drömmer

• lemonina
    MrC skrev 2012-11-18 12:10:42 följande:
    Haha, det är inte riktigt jag kanske. Haha.
    Haha, inte? Du får väl öva lite då på dialekten. Tänk sen när du kommer hem då kommer kvinnorna fullkomligt slänga sig efter dig Ser du en massa skogshuggarmän med grova händer där uppe då? Drömmer 
    takida skrev 2012-11-18 12:12:31 följande:
    Jag har kanske en dejt med en snygging från norrland i veckan. Lär gå igång bara han öppnar munnen, så sexig dialektFlört

Men ååååh Takida. Drömmer Vad avundsjuk jag blev nu! Hoppas verkligen dejten blir av.

• lemonina
    MrC skrev 2012-11-18 12:39:33 följande:
    Nej, jag menar att jag skulle vara skogshuggarman med grova händer, det är jag inte alltså. Dialekten min sitter kvar, går inte att dölja.

Jag kan berätta att jag var ute relativt tidigt igår kväll, köpte en öl och satte mig för att titta på lite sport (det är en sportbar med nattklubb). Sitter i max 20 min så kommer en herre fram och frågar om han får slå sig ner vid mitt bord, han tyckte jag såg så ensam ut. Han var en riktig skogshuggare alltså, drack bira som en svamp och singel var han också. Borde jag ha tagit hans nummer åt dig? 40 år, norrlänning och dialekten var klockren. Han såg bra ut och vältränad. Tränade simning och löpning. Sa att han gjorde milen på 47 minuter, vilket är 2 min snabbare än jag. Jon hette han.

Två ggr under kvällens lopp fick jag höra att jag var snygg. *boost* En tjej frågade om jag inte kunde stajla om hennes pojkvän, han var så jävla trist. Haha. Han var "så jävla Dressmann" sa hon. Skrattande Såg på han att han blev lite sur när hon snackade skit om han och berömde mig. Hon/han var typ 20-23.
    Men vad fasen att du blev så full då så du inte kände att du kunde ta med dig en böna hem. Kanske inte hon med dressman pojkvännen dock Låter som trevlig folk där uppe i norr iallafall. Kanske borde sätta mig i min jumbo-jet och flyga dit någon helg för att träffa JonDrömmer

Stackars Jon! han skulle bli helt galen på mig eftersom jag skulle försöka dra med honom ut på klubbar och dansa medans han skulle vilja sitta och dricka öl och bryta arm med någon annan skogshuggare. Springa kan jag inte heller! Men något simtag ska jag väl kunna ta med honom hehe.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!