Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 17:44:32 följande:
Oh yeh Lemmo, du jag och Takida. Sisters in bussiness Nä men seriöst, en kille som föredrar skogspromenader och mys i soffan framför krogen är nog ingen kille för mig. Fast det är ju inte kul att gå ut jämnt men man kan ju inte sitta inne och häcka heller
Haha det vet du!

Nä skogspromenader och soffmys fick jag nog av med med min förra kille. Men som du säger det ska inte vara all in varje helg.Träffade ju en kille i början av sommaren som var helt galen och rolig. Men han blev för mycket så jag pallade bara två veckor. Han festade fredag till söndag varje helg och under de två helgerna vi sågs tror jag att vi hade en kväll nyktra men bara för att vi var bakis. Så näää ingen blivande alkoholist heller för den delen.
Men en kille som gillar att gå ut och dansa loss ibland är ett måste! ett plus är även om han har en massa roliga kompisar som man kan hänga med ibland och som gillar att hänga med mina. Så man blir ett stort gäng

Får väl se vad det är för något. Men tror inte att det kommer leda till jobb just nu iallafall utan kanske längre fram. En ny redovisningsbyrå som öppnat. Men lite skumt att gå på intervju på en Lördag.

Såg på han att han blev lite sur när hon snackade skit om han och berömde mig. Hon/han var typ 20-23.