Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-11-24 21:40:55 följande:
    Jahapp, läste att varggrinet Larry Hagman dog igår kväll.

Var nere i stan och skulle handla lite vägguttag till tv-bänken. Passade även på att köpa en ny skjorta.

. Men hur ska det då gå med fortsättningen på Dallas?
    I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-25 18:47:57 följande:
    Vad gör ni andra då? Själv sitter jag och segar på jobbet...

Jag är sjukt dejtingsugen men lär inte bli något av den varan på lääänge Fy 17!!! Någon annan som har någon dejt på G?

Sitter hemma och segar Jag har ingen dejt på G för det finns ingen att dejta. Men är inte så sugen heller så det är helt ok.
  • lemonina
    takida skrev 2012-11-30 13:23:07 följande:
    Om ett träd faller i skogen och ingen är där hörs det då? 
    För djuren hörs det väl
  • lemonina
    takida skrev 2012-11-30 17:04:05 följande:
    Om jag ställer frågan så här istället då. Om det finns ett rött hus djupt inne i skogen och ingen nånsin ser det, finns det då? 
    Finns omvärlden tack vare de som lever i den eller existerar den oavsett dess innehåll?  

Oh my god. Känns som en filosofilektion jag hadde en gång i tiden. Jag bestämde mig för att kasta in handduken när läraren sa" att det kanske inte är en katt man ser utan en utklädd hund" hahaha detta blev alldeles för mycket för min lilla hjärna att bearbeta. Ungefär som när jag börjar tänka på universum då blir jag alldeles koko och låst för det är så mastodont ofantligt svårt att tänka på
  • lemonina

Blev just erbjuden sex på facebook, synd bara att det inte var ågon jag vill ha sex med Obestämd Jag får bara helt fel killar  efter mig ....

• lemonina
    takida skrev 2012-11-30 19:52:15 följande:
    Lite lagom flummigt så här en fredagskväll. Tror faktiskt att bästa sätet att greppa det är att hinka i sig en flaska vin! Vetenskapsteori är baskemig inte lätt!

. Jag är inte avundsjuk. Låter flummigt! Jag röstar på vin istället så blir det mycket roligare så kan du ligga och flumma i soffan sen
    takida skrev 2012-11-30 19:53:20 följande:
    Du har lagt ner sexsajten men får sexerbjudande via FB istället. Så kan de gå

. Ja helt knäppt! Sa att jag skulle städa istället haha. Han måste ha känt sig lite stött när jag valde dammsugaren istället. Men jag har sagt så många gånger att jag inte är intresserad så jag fattar inte varför han inte bara ger upp.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-04 15:46:10 följande:
    Jag har ifs inget emot att ha sex på första dejten, men det vore najs med "typiska" dejtinggrejer som restaurangbesök, bio, fika, promenader...

Ja det har jag också tänkt lite på att dra ut på sexet och dejta ett litet tag. Men kanske inte för att veta om man är kär eller ej utan mest för spänningens skull. Men jag har nog som mest lyckats hålla mig en vecka tror jag hihi så är nog inte så bra på det. Kan även sakna evighetshånglet som man kunde ha innan man förlorade oskulden när man gick hem med skakiga ben och skavsår i ansiktet av allt hånglande haha. Det var tider det
  • lemonina
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 19:37:44 följande:
    Fjortishångel är ju supermysigt  

Ja eller hur hihi.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-05 18:18:16 följande:
    3st inbox hittills och några från Takida Fast de var i annat syfte

haha jag fick också ett mail. Måste vara mina fina citroner Men vad då har du startat en tråd för att ta reda på om du är undergiven eller dominant? haha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!