Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Dag två på jobbet och jag är helt slut. Och något oklara arbetsuppgifter och nästa vecka ska jag klara mig själv. Gulp!

I acted like it wasn`t a big deal when really it was breaking my heart
  • lemonina
    takida skrev 2012-11-06 17:12:14 följande:
    Du får säkert koll på allt snart! Glad

Det får vi hoppas annars viftar jag med en vit flaggaFoten i munnen
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-06 18:21:34 följande:
    Lemmo: Ge det lite tid, det där med förvirringen ang vad man ska göra brukar ge sig. Så brukar jag också känna i början på jobb. Några snyggingar på jobbet då ?

Ja hoppas det. Känner mig bara lite förvirrad. Tjejen jag tar över från vet inte hur mycket hon ska lämna över till mig för chefen har inte klargjort det. Imorgon ska jag observera någon annans arbetuppgifter som jag tydligen inte ens har med att göra eller kommer att behöva göra Obestämd Känner att fokus borde ligga på att bli upplärd på det jag ska jobba med. Får väl fråga i morgon! Chefen verkar helsnurrig och alla pratar skit om honom. Känns inte så lovande.
    Night sky skrev 2012-11-06 18:22:15 följande:
    Vad har hänt Madida!?

Lemonina, du ska se att snart trillar allt rätt i huvudet och ingenting är svårt längre och du känner dig hemma i jobbet! 
    Jo jag hoppas på det

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-08 15:29:37 följande:
    Jag vill också dejta!!! Jag vill flirta och vara sådär pirrig som när man frågar eller blir utfrågad på dejt Åhh vad mysigt det skulle vara. Men träffar inte så mycket folk för tillfället tyvärr.

Jag med! Känns som det var alldeles för länge sedan. Kan även konstatera att det inte finns några killar på jobbet som jag kan tänka mig något med.
  • lemonina

Idag trillade polletten ned på det nya jobbet nu känner jag mig säker på vad jag ska göra och hur man gör det. Konstigt hur man kan tänka att man aldrig kommer lära sig jobbet för att sedan två dagar senare känna att det är en pice of cake

• lemonina
    Madida skrev 2012-11-11 15:41:10 följande:

Jag är ju tyvärr så pass dement att jag kan göra det. Om jag ser det lilla fotot och tycker att han ser snygg ut så kollar jag in sidan och inser att jag redan varit där och låtit bli att ta kontakt av nån anledning. Nån vecka senare kan jag göra samma sak igen

HAHA ja ännu värre var det på BC. Där kunde jag säkert besöka samma personer 15 ggr, men där hade de ju hrm...ja!! inget foto på ansiktet iallafall Kunde försöka gå in på någons sida och tänka men vad fasen har jag blockat den här människan för haha
  • lemonina

Urk! Hemtentan håller på att lida mot sitt slut så även helgen Skulle behöva en till helg nu på en gång känner jag!

• lemonina
    takida skrev 2012-11-11 16:51:34 följande:
    Du är duktig du Glad

• lemonina

Haha oj här var det hårda bud tror jag har ganska många party bilder på fejan. Men lägger väldigt sällan upp något numera just för att jag inte vill bli klassad som att jag inte gör annat även om jag inte gör så mycket annat jag är en party tjej haha jag erkänner

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 16:19:07 följande:
    Lemmo: Haha då är vi två

haha min vapendragare
    MrC skrev 2012-11-16 16:28:25 följande:
    Precis, söker man partykillar/tjejer/kvinnor/män så är det väl bra att lägga upp partybilder i sin dejtingprofil. Söker man någon som tränar mycket så passar träningsbilder. Resebilder om man söker någon som vill resa mycket. Jag har bara tråkiga bilder, slutsats: jag söker någon som är lika tråkig som jag.

Haha tycker du verkar ganska rolig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!